Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

foto's Terschelling

1

Advertise here!!

Citeren28.05.20110 likes
Deze foto is gemaakt op de boot richting Terschelling samen met een klasgenoot/vriendin van mij

Uploaded with ImageShack.us

Dit is van het uitzicht wat we hadden vanaf de kamer

Citeren28.05.20110 likes
Deze is gemaakt woensdag tijdens de fietstocht bij midsland aan zee toen we richting Formerum aan zee gingen.

Citeren28.05.20110 likes
deze is gemaakt op de boot ook toen we bij de haven van Terschelling aankwamen...

Tjaa dan ga je 's avonds met hele groep ( zowel dokkum als leeuwarden) op stap en jaja zelfs de docenten gingen mee & dan heb je sjans met een jongen van 24 die op zo'n zeemansschool zit daar en tis ook wel goed te zien dat ik de 1e dag meteen al best verbrand ben

en dat was de donderdag vanaf de duinen bij het stay oke hotel waar we zaten, die ook op de foto staat dus

Citeren28.05.20110 likes
en ja de donderdagavond gingen we ook op stap,
en net voor we weggingen wilde een vriendin & klasgenoot van me nog ff op de foto en let niet op me haar die had ik toen anders dan normaal

en dit was de donderdag avond bij die Hessel, de plaatselijke zanger van Terschelling, die ook wel bekend is met dat liedje ik wil terug naar terschelling ( en dat wil ik ookkkkk :lol

Citeren28.05.20110 likes
Deze is met andere vriendin van mij een van de 2ling die bij ons in de klas zit Jannie,

en hier met haar zus Anneke,

en hier een zooitje ongeregeld op het podium aant dansen, zelfs de docenten staan er tussen waaronder me mentor en daar moet ik dan nog eens serieuze gesprekken meevoeren ??? dat komt niet goed

en hier de man ( in dat blauwe shirt)waar ik nog vaak genoeg serieuze gesprekken mee moet voeren nou dat komt na deze dagen denk ik niet meer goed hoor

deze is ook op de boot gemaakt op de heenweg, de woensdagmorgen dus

Advertise here!!

Citeren28.05.20110 likes
geweldige fotos meis, ziet er gezellig uit

dikke kussss
Citeren28.05.20110 likes
hier het strand bij formerum aan zee.....

dit kwamen we ook nog tegen onderweg tijdens de fietstocht,

De brandaris de vuurtoren van Terschelling, donderdagmiddag gemaakt....

Voor een opdracht moesten we nog een zielebootje maken donderdag, we hebben die helaas niet losgelaten op zee want het regende en waaide veelste hard, de wind stond ook nog een verkeerd naar de kust toe

Tjaaa en als Jantsje haar verveeld gaat ze zulke dingen doen deze hebben we aan een docent gegeven en die vond het wel leuk bedacht en ze moesten er ook wel om lachen, omdat ze dit niet van ons verwacht hadden

En jaa dan is het vrijdag en ga je terug naar huis... dit is een foto waren we onderweg met de boot de reis duurde alleen met de boot al 2 uur en daar zit ik dan beetje heel erg brak

en hier nog een keertje brak met pakje drinken

Citeren29.05.20110 likes
willie leuke foto`s hoor, kus en knuf
Citeren29.05.20110 likes
thnxxx

ik wil terug naar terschellinggggggg
Citeren29.05.20110 likes
leuke fotoos willie
als je teruggaat ga ik mee

1