|
|
|
hier kan je rustig een borrel drinken en je verhaal kwijt hahhahahahha
mram tapt voor zichzelf een spa in en gaat rustig zitten wachten of er nog meer klandizie komt.
gr mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi mram ikke kom ff bij je sitten, met een glaasje water!
nog wel beetje stilletjes hier hoor! hah
kuss kirsten! |
hhahah heeeeee kirsten wat gezellig
ja maar het is nog vroeg
het is een nieuw tent hier moet nog ff gaan lopen he
gr mram |
Anonymous Undefined 65739 berichten jah idd ff reclame gaan maken dan he mram  maare ut soijt me ik moet er helaas alweer vandoor!
sullen zo vast wel andere je geselschap komen houden hoor mram!!
kussie kirsten! |
mama van vijf Undefined 1803 berichten hmmmm een cafeetje ....geef mij dan maar een dropshot
whahahaha  mama xxxxxxxxxxxxxxx |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heeyyyy leuk kijk nou mram met dr spa`tje en mama met dropshot nou doe mij dan ook maar een dropshot kom lekker ff bij jullie zitten ben weer druk achter mn pc bezig dus ken wel ff pauze houden en jullie ? hoe was jullie dag ?
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten pffff shir, ik had een drukke dag vandaag !!heb lente schoonmaak gehouden, maar met 3 kleine kids op de achtergrond....heb het gevoel dat ik alles dubbel gedaan heb hahaha  kuss mama xxxxxxxxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten haahah mama ik niet heb bijna hele dag achter mn pc gezeten :/ en ben blij dat kelly groot is die helpt juist  ach ja mama alles heeft voor en nadelen he
|
Anonymous Undefined 65739 berichten g.morgen klets cafe 1 koffie en een stuk vlaai
|
mama van vijf Undefined 1803 berichten whahahah sambal, kom gezellig bij me zitten,ik wil wel een koffie maar geen taart he ...
mama staat op dieet !!!  enne shir ...tja idd alles heeft zijn voordelen en zijn nadelen ...
maar ik geniet hoor, met volle teugen !!!
mama xxxxxxxxxxx |
|