Citeren26.05.20060 likes
ja ik heb ook heerlijk geslapen hoor
ja maar wie was er jarig ??? was het wonder niet of is dat morgen ???
dikke kusss mama xxxxx

ja maar wie was er jarig ??? was het wonder niet of is dat morgen ???
dikke kusss mama xxxxx
Advertise here!! |
Citeren26.05.20060 likes ja ik heb ook heerlijk geslapen hoor ![]() ja maar wie was er jarig ??? was het wonder niet of is dat morgen ??? dikke kusss mama xxxxx |
Citeren26.05.20060 likes ![]() ![]() ![]() |
Citeren26.05.20060 likes goh kom owk maar weer uns langs...
ga nu wel binnen zitten hoor, buiten me te nat hahaha! wel leeg hier.... gak maar f darte haha, let niet op de gaten in de muur hoor.... kusss kirsten! |
Citeren28.05.20060 likes g. morge ![]() ![]() |
Citeren28.05.20060 likes goeeeeeedeeeeeee morgen ![]() doe mijj maar wat sterks doe maar cola pfffffffff koert nachtje weer heeeeeeeee sambal ook al weer hier geweest gezellig . jammie appeltaart ![]() ben weer weg doeeeeeeeeei kussssssssssss ![]() |
Advertise here!! |
Citeren28.05.20060 likes hmmm ik ga aan de chocomel hoor, hmm heerlijk....
maar op de een of andere manier krijg ik het altijd voor mekaar hier alleen te sijn whhahahaha! vluchten jullie voor mij ofsow? hihhih! kusss kirsten! |
Citeren29.05.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren29.05.20060 likes goeeeeeede morgen sambal ![]() nieuwe dag weer gezellig. eerst bakkie thee ff wakker worden.' twee brullen de kids op de achtergrond ![]() ok oordopjes in en knop ignore aangezet ok weegschaal zegt geen donut meer deze week dus leg hier ff een ontbijtkoek neer ![]() kom wel weer eens langs |
Citeren29.05.20060 likes zo even donuts bij :b ![]() |
Citeren29.05.20060 likes mmmjammie ik een paar meergranencrackers met aarbeien-honingjam en een vers bakkie zenzeejo
![]() . |