|
|
|
jtje Undefined 92 berichten Ja ik wel...kids naar school gebracht, is niet ver...ach de kou valt in principe wel mee..gisteren vond ik het kouder, maar voor de kou kan je je lekker dik kleden...maar als het zo regent en je ziet eruit als een plastic zak haha is dat erger.....En je bent toch geen zak?  Of wel? hahaha |
Ntje Undefined 74 berichten Ohw tessem , goedemorgen trouwens ,maar gaan die teksten dan ook zo snel in de room ? meestal kan ik dat niet bijhouden.....Maar we mogen dus een kletstopic openen...Zullen we dat doen Jtje ? misschien komen er nog wel meer bij die ook niet zo vlug zijn. |
Ntje Undefined 74 berichten Of ik een zak ben daar zijn de meningen over verdeeld Jtje.....Hahaha.. |
jtje Undefined 92 berichten Goedemorgen Tess....ja zullen wij dat doen Ntje!...hahaha...dat lijk mij wel leuk een eigen kletstopic!...en klopt ben ook niet zo snel...als ik tijdens zo'n chat moet praten zijn ze ondertussen al honderd zinnen verder |
jtje Undefined 92 berichten Misschien dat je soms doet of je een zak ben, maar voor mij ben je er niet één hoor!...Je hebt alleen een zak...  ...tenminste dat neem ik aan!
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten je kan ook in de room prive met elkaar praten als je alles te snel vind gaan word je wel uitleg over gegeven
groeten visser |
Ntje Undefined 74 berichten
 Ik heb een knapzak Jtje...Maar ga jij een kletstopic openen dan ? |
jtje Undefined 92 berichten moet ik dat doen Ntje?...haha...ben niet zo handig in die dingen..maar kijk wel ff |
Ntje Undefined 74 berichten Prive is ook weer zo prive Visser...Ook goedemorgen
|
jtje Undefined 92 berichten Ik kijk zo Ntje...moet even een halfuurtje weg...ben zo terug hoor! kwart over tien ben ik terug |
|