Citeren14.11.20070 likes
Denk dat ik ook nog maar een kopje thee maakt......Heee, je krijgt trouwens een Kikikus
Advertise here!! |
Citeren14.11.20070 likes Denk dat ik ook nog maar een kopje thee maakt......Heee, je krijgt trouwens een Kikikus |
Citeren14.11.20070 likes Das nooit verkeerd zo,n kikikus,,,,Doe maar eentje terug...Komt ze ook ? |
Citeren14.11.20070 likes Heb haar niet gevraagd....zag dat ze reactie had achtergelaten mbt kus...ze mist je ook toch wel een beetje!...heb weer neergezet dat ik het door zou geven. En verder kreeg je groeten van Flip |
Citeren14.11.20070 likes Ntje...weet jij waarom erbij mij boven Quote edit staat en bij jullie alleen Quote...hahaha...zal wel weer wat verkeerds gedaan hebben |
Citeren14.11.20070 likes Tja Jtje zo zie je maar dat de minderheid vaak de meeste rechten krijgt toebedeeld ...Maar groeten terug... |
Advertise here!! |
Citeren14.11.20070 likes Volgens mij kun je dan je reactie verwijderen...Bij mij is het net andersom ..Ik heb een edit en jij niet.Hahhaha |
Citeren14.11.20070 likes oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh....nou begrijp ik het...hahahaha...oke dan is het goed! |
Citeren14.11.20070 likes Hier is het wel koud, maar zonnetje schijnt!...Hoop dat het voor jou droog blijft....Maar ja gisteren begon het ook pas 's middags te regenen |
Citeren14.11.20070 likes Ja hoop ik ook Jtje...we zien het wel wat het weer allemaal brengt.....Hier is het ook zonnig maar ben nog niet buiten geweest... |
Citeren14.11.20070 likes Goedenmorgen en welkom op kletsen.com ![]() Jullie kunnen ook een eigen topic openen he, hihi mss denkt marie nu steeds dat jullie een fiets voor dr hebben ![]() Als jullie zin hebben om te kletsen de room is ook altijd open ![]() ![]() Groetjes Tess xXx |