Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ff weg

1

Advertise here!!

Citeren14.10.20080 likes
hoihoi allemaal, ben ffkes paar daagies weg!

moe morgen naar ziekenhuis en krijg dan sondevoeding, heb te weinig voedingstoffen en me lichaam laat het dus nogal afweten!

zie het nut er niet egt van in kan owk thuis van die drankjes drinken, marjah dat drinkt i kdan natuurluk niet! maarjah in het zieknhuis kan je net zo goed smokkelen!

maar ga wel proberen alles te ondergaan zodat ik vlug weer naar huis mag en ik wil ook beter worden dus ga me best doen!
met wat mazzel ben ik met 3 daagjes alweer ontslagen dus!

ik ga ervoor!

kuss kirsten
Citeren14.10.20080 likes
kirsten,volhouden hemeid
kussssssssssssssssssss
Citeren14.10.20080 likes
hou je taai kirsten en volhouden kussssssssssss Visser
Citeren14.10.20080 likes
Kirsten

sterkte meid

kisss
Citeren14.10.20080 likes
lieve kirsten,

heel veel sterkte meis,je kan het en blijf in jezelf geloven,zet hem op meis,dikke kussssssss en knuffffff hvj als vriendin

Advertise here!!

Citeren15.10.20080 likes
Kirst,een dikke kus van mij,en ik denk sowieso wel aan je ,maar dan een beetje extra!!
Citeren18.10.20080 likes
jippie ben weer thuis!!!

super thanks voor jullie reacties, doet me goed!

eerste dag was super zwaar en accepteerde helemaal niks, zette de pomp uit telkens tot gevolg dat het met spuitjes werd binnengespoten, maarjah als je dan je buik spant kan je het er gedeeltelijk weer uit laten lopen...

gelukkig is de dag erna een knop bij me omgegaan en dagt ik waar ben ik nu mee besig, ik wil hier tog niet lang blijven en later kids kunnen krijgen, dagt dat je ervanaf wou enz.

en toen heb ik het wel geaccepteerd, niet dat het makkelij kwas maar ben trots opmeself en voel me er egt veel beter door! goh wist niet dat je lichaam owk iets op energie kon doen inplaats van alles op wilskracht!

ik ga er seker voor sorgen dak nu lekkr thuis mag blijven!!!
anders moek jullie owk steeds missen he haha

kussssss
kirsten
Citeren18.10.20080 likes
eerste stap is weer gezet Kirsten en kijk eens om je heen kijk vooruit ik weet wat er met je is gebeurd maar je hebt nog heel leven voor je denk aan je zelf laat wat er is gebeurd achter je en kijk vooruit weet dat je dan heel anders overal tegen aan kijkt zit je met probleem wil je altijd met raad bijstaan knufffffffff Visser
Citeren18.10.20080 likes
lieve kirsten,

welkom thuis en heel fijn dat je weer thuis bent,en dat de knop bij je om is gegaan,je kan het meis,blijf in jezelf geloven en vertrouw in en op jezelf,je hebt denk ik veel vrienden hier en in je omgeving,maar je moet het uiteindelijk wel zelf doen,maar met de steun van je vrienden gaat het je lukken,geloof me meis en ga ervoor.Heel veel sterkte,dikke kusssssssssssssssss en knufffffffffffffffffffff
Citeren19.10.20080 likes
kusssss

1

Adverteer hier