Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ff wat uit de doeken doen !!!!

4

Advertise here!!

Citeren20.03.20080 likes
ff weer bijpraten !!!

Wonder had afgelopen week kiespijn, dus ff naar de tandartst ! Deze constateerde dat ze een ontsteking had onder een kies, maar durfde er zelf niets aan te doen ivm de zwangerschap. Dus kuurtje antibiotica !

Vandaag bezoek aan gyneacoloog........met de kindjes alles okee, groeien en bewegen goed. Jongen nog steeds in stuit, meisje zoals het hoort !!! (bloeddruk ook weer gezakt naar normale waarde !)Maandag 31 Maart een afspraak waarbij we de keizersnede gelijk gaan plannen !!!

Nog even overleg gehad met de gyneacoloog over de kaakonsteking, en bood aan gelijk maar even een paar deuren verder te gaan, en hij zou wel het woord voeren bij de kaakchirug.

Resultaat:....... voordat we het wisten zat de verdoving er al in ! Eerst foto gemaakt natuurlijk, maar het ging zo snel allemaal !!! Evenlater lag ze onder de doeken, en de chirug haalde na wat snij en boor werk de ontsteking weg. Half uur later zaten we alweer in de auto. De kaakchirug zei ons nog, dat als we het hadden laten zitten, Wonder een ontsteking zo groot als een paasei zou hebben met de paasdagen (ondanks de antibiotica die ze al had ).

Maar even geluk dat de gyneacoloog met ons mee is gegaan!

Wonder ligt nu lekker even te rusten met een zere mond en alles wat erom heen zit!...pillen slikken ( niet te zwaar ivm de zwangerschap natuurlijk) !

Zo........weer ff bijgepraat !

Gr.
Heli !!!

Ps. Ik denk dat ze morgen wel weer kan typen
Citeren20.03.20080 likes
hoi heli

onzettend veel sterkte voor jou en wonder gelukkigid dat met de twee wondertjes alles goed is en moi dat er wat aan de kiez gedaan is dikkepakkerd voor jullie en sterkte nog maals en bedankt voor het bericht
Citeren20.03.20080 likes
hey heli
wens wonder maar heel veel sterkte , vindt het fijn dt er nu eidenlijk iets aangedaan is.
en fijn dat het goed gaat met de kindjes.

kus roos
Citeren20.03.20080 likes
Lieve heli en wonder,

Heel fijn om te lezen dat het met jullie kindjes goed gaat,en heel fijn voor Wonder dat er eindelijk iets gedaan is aan de ontsteking.Anders was het wel heel erg zwaar geworden voor Wonder.IK had al mailtjes van Wonder gehad en wilde haar nu net gaan mailen,maar doe het even een keer via hier dan,ik wilde haar mailen om te vragen hoe het vandaag gegaan was bij de gynaecoloog en wat die gezegd had over haar kies.Heel veel sterkte met de laatste loodjes en ik vind het al zo goed en knap dat zij en de kindjes het volhouden.Wil je Wonder een hele dikke kussssssss en knufffffffffffff geven en haar heel veel sterkte wensen.Ook voor jou uiteraard Heli.
Citeren21.03.20080 likes
Zo de deze pijn is beter, elk uur weer iets beter
voel nu ook de hechtingen zitten, en haha dikke wang .

de gynaecoloog wil pas dus met 38 weken de twins halen, dus 31 maart gaan we bespreken, dus nog 3 weken 16 april zou het dan moeten gebeuren

dus ben nog even fijn bij jullie...............pfff ben echt blij en dankbaar dit dit voorbij is (kies)

maagdan 31 maart weer meer!!

Gr wonder en heliber

Advertise here!!

Citeren21.03.20080 likes
Een nieuw leven,
een nieuw begin,
een nieuwe start,
ons allen gegeven
Citeren21.03.20080 likes
Hey Wonderke & Heli

Fijn dat de onsteking is weg gehaald, want kon ook niet zwaarder worden dan het al is he! En gelukkig gaat het ook goed met de kindjes in je buik, kan ook niet anders he met zo geweldig iemand.

Had nog gedroomd over jullie meisjes, misschien hebt je dat al gehoord wonder van heli. Was wel grappig

Gem mooi klein gedichtje

Nog heel veel sterkte de laatste weekjes wonder en heli
Kussss & Liefss
Citeren21.03.20080 likes
Wonder fijn om te lezen dat het iets beter met je gaat omtrent je kies,daarom een hele dikke kussss en knuffff van mij en ik wens jullie hele fijne paasdagen,en geniet nog even van je zwangerschap,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren21.03.20080 likes
Hoi wonder ,

Oh gelukkig dat je geholpen ben zeg bah bah , hoop dat het allemaal snel geneest

en heel veel geluk met jullie kindjes , ben erg benieuwd
4

Adverteer hier