Citeren29.02.20080 likes
weer ff update !!!
Vanmorgen 2e keer pret-echo !
Niet zo mooi als eerste echo, maar wel weer heerlijk om te zien. De tweeling heeft nu minder ruimte, dus met echo is het dan ook steeds gezichtje met been ervoor, of het jongetje stopt zijn neus in de moederkoek (mss ook lekker
)
Nu de belangrijkste gegevens:
Meisje: lengte 41.86 cm gewicht 1703 gram
Jongen: lengte 40.67 cm gewicht 1717 gram
Volgens de echoscopiste liggen ze op de groeilijn van een eenling.
Supergoed dus !!!
Hoe lang het nog gaat duren ?????????
Liefst zo lang mogelijk....richting de 40 weken, maar als ik kijk naar de omvang van wonder dr buik, en hoe ze loopt, zullen we dat niet halen.
Ik hoop dat wonder het nog lang kan volhouden, en haar kennende zal ze er alles aan doen om het vol te houden !!!!!!!
""""
Wonder...........je bent geweldig !!!.....hoe lang of kort je het ook volhoud...........je hebt er alles aan gedaan om onze tweeling zo lang mogelijk te laten zitten !!!!
Ik ben verschrikkelik trots op je !
Je liefhebbende man !!!
""""
zo nog ff persoonlijk ook !!
Gr.
Heli !!!
Vanmorgen 2e keer pret-echo !
Niet zo mooi als eerste echo, maar wel weer heerlijk om te zien. De tweeling heeft nu minder ruimte, dus met echo is het dan ook steeds gezichtje met been ervoor, of het jongetje stopt zijn neus in de moederkoek (mss ook lekker

Nu de belangrijkste gegevens:
Meisje: lengte 41.86 cm gewicht 1703 gram
Jongen: lengte 40.67 cm gewicht 1717 gram
Volgens de echoscopiste liggen ze op de groeilijn van een eenling.
Supergoed dus !!!
Hoe lang het nog gaat duren ?????????
Liefst zo lang mogelijk....richting de 40 weken, maar als ik kijk naar de omvang van wonder dr buik, en hoe ze loopt, zullen we dat niet halen.
Ik hoop dat wonder het nog lang kan volhouden, en haar kennende zal ze er alles aan doen om het vol te houden !!!!!!!
""""
Wonder...........je bent geweldig !!!.....hoe lang of kort je het ook volhoud...........je hebt er alles aan gedaan om onze tweeling zo lang mogelijk te laten zitten !!!!
Ik ben verschrikkelik trots op je !
Je liefhebbende man !!!
""""
zo nog ff persoonlijk ook !!
Gr.

Heli !!!