Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ff wat uit de doeken doen !!!!

Advertise here!!

Citeren29.02.20080 likes
weer ff update !!!

Vanmorgen 2e keer pret-echo !

Niet zo mooi als eerste echo, maar wel weer heerlijk om te zien. De tweeling heeft nu minder ruimte, dus met echo is het dan ook steeds gezichtje met been ervoor, of het jongetje stopt zijn neus in de moederkoek (mss ook lekker )

Nu de belangrijkste gegevens:
Meisje: lengte 41.86 cm gewicht 1703 gram
Jongen: lengte 40.67 cm gewicht 1717 gram

Volgens de echoscopiste liggen ze op de groeilijn van een eenling.
Supergoed dus !!!

Hoe lang het nog gaat duren ?????????
Liefst zo lang mogelijk....richting de 40 weken, maar als ik kijk naar de omvang van wonder dr buik, en hoe ze loopt, zullen we dat niet halen.
Ik hoop dat wonder het nog lang kan volhouden, en haar kennende zal ze er alles aan doen om het vol te houden !!!!!!!

""""
Wonder...........je bent geweldig !!!.....hoe lang of kort je het ook volhoud...........je hebt er alles aan gedaan om onze tweeling zo lang mogelijk te laten zitten !!!!
Ik ben verschrikkelik trots op je !

Je liefhebbende man !!!
""""

zo nog ff persoonlijk ook !!

Gr.
Heli !!!
Citeren29.02.20080 likes
mooi hoor heli om je hier zo als een trotse vader en echtgenoot te zien vermelden hoe veel je van anita houd wens jullie veel geluk toe bij de opvoeding van de tweeling

gr Visser
Citeren29.02.20080 likes
Weer mooi nieuws!

Ik ben ook trots op je wonder
En ook op helikopter

Liefs <3
Citeren29.02.20080 likes
voor allebei een bloempie alvast
kussie,Babs
Citeren29.02.20080 likes
supperrrrrr dat worden zeker weten eenmooimini wondertjeen mini helitje:D:D:D

wonder veel sterkte en een dikke knuffellll en heli natuurlijkookknuffelmaar wonder dedkste die doet het meeste werk:P:P:P

Advertise here!!

Citeren29.02.20080 likes
Lieve wonder ik ben ook heel trots op je en ook op je lieve man Heliber,geniet er nog van en wonder ik hoop echt voor je dat je het nog zo lang mogelijk vol kan houden maar ik weet dat het op een gegeven moment niet meer zal gaan en dan houdt het op.
Dikke kusssssssssss en knufffffffffffffff Bonn en heel fijn weekend
Citeren09.03.20080 likes
Hoi Wonder en Heli,
kwam na maanden weer eens hier en zat wat op forum te neuzen en las jullie geweldige nieuws!!! Van Harte gefeliciteerd met dit dubbele wondertje heel veel geluk, gezondheid en liefde alvast voor jullie en de kindjes,
groetjes aan iedereen die me nog kent Bas (kletssok)
Citeren09.03.20080 likes
en of ik je nog ken bas fijn je weer eens te zien al is het op forum

Visser Rinus
Citeren09.03.20080 likes
kusss klets leuk je weer ff te zien hier , hoop dat alles goed met je gaat
Citeren09.03.20080 likes
lieve Kletssok,harstikke fijn en leuk om weer iets van je te lezen,en ik hoop je snel weer een keer te spreken hier op kletsen want ik heb je wel gemist hoor,ik hoop dat het goed met je gaat,dikke kussss en knufff Bonneke

Adverteer hier