Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ff van me afschrijven

Advertise here!!

Citeren03.04.20060 likes
hier sit ik dan agter de pc! wat te typen in het forum, ik moet van me afschrijven maar niet in een gedicht , nu niet, niet in me dagboek want stel dat die gelesen wordt door een ander! ik voelde me sow slegt, nu nog steeds, er is niks veranderd aan de situatie behalve een heel belangrijk ding, nehalve dat ik hier mijn gevoelend durf te uiten( vooral aan 1 iemand) kon ik het net niet meer voor me houden en heb ik mijn beste vriend verteld hoe ik mij nu egt voelde, hij merkte ook an mij dat ik veranderd was de laatste tijd ik was niet meer het vroluke meisje die hij altijd sow leuk aan mij had gevonden, en ik heb verteld dat ik dat niet meer kon, ik kan me niet meer vroluk voor doen! hij reageerde sow lief en hij wilt me helpen! ik heb hem niet verteld waarvoor ik me zo slegt voelt maar hij praat me moed in en was heel blij dat ik het hem vertelde!
ik miste dat zo een vriend die wist hoe ik mij voelde, ik durfte het nooit te seggen en deed altijd maar sow vroluk mogeluk voor hen want voor mijn gevoel moest ik er altijd voor hun sijn en hun helpen met vanalles! nu wil hij mij helpen , dat voelt goed!
voel me nog steeds heelslegt maar ik heb nu eindeluk wel het ligtpuntje gevonden( naast de chat) en heb weer ff kragt om ervoor te gaan, want ik wilde het egt opgeven alemaal!
en 1 ding vergeet ik nu niet meer, ik heb 1 goede vriend die ervoor mij is en bij me in de buurt woont! ( aan jullie heb ik ook ontzettend veel, amar tog is het fijn iemand te hebben die hier vlakbij woont zodat ik in sijn bijsijn teminste egt ff meself kan sijn!

vrienden sijn het belangrijkste in het leven denk ik, zonder dat redde ik het niet!

kuss kirsten!
Citeren03.04.20060 likes
Lieve Kirsten,
Kijk je effe in je mail?
Kusssss Suus
Citeren03.04.20060 likes
lieve kirsten ik besef heel goed dat je dat zeker wel nodig heb een vriend vlak bij waar bij je kan lachen maar ook mag huilen wanneer dit nodig is lieve meid je weet hoe ik er over denk kan het niet vaak genoeg tegen je zeggen geloof ik dus ik doe het ook niet meer je weet het wel nu denk ik kusss shirley
Citeren04.04.20060 likes
ik weet ut shirley en ben je daar heel dankbaar voor! en jij suus super bedankt voor je meels!
kusss kirsten!
Citeren04.04.20060 likes
My name is Miss Lilian Pinnar a Daughter of Late Mr/Gen Joseph Pinnar the former (Commander Gen head of State in interim gorvt of S/Leone during the civil disturbances.
My father happens to be a victim of a Rebellion Maltreatment which finally
Ressult as an accident between the Rebells and the Government.My Mother died when iam struggling to go out from the country with her.It is Just about me.Read more pls.
20th November 2003, i came down here to know what is the best sollutions for me.
Life today where iam hanging up with the Church people here in PORTO NOVO
I need your assistance just dont be afraid ask me how could you help me????
Iam also for romantic love,Marriage,Meeting one another etc.iam
1.60mtrs,43kg,20years old.How i wish we will meet face to face,It might have be good.
My Email lilpiner1@hotmail.com
Lilian

Adverteer hier