Citeren20.04.20090 likes

Advertise here!! |
Citeren20.04.20090 likes ![]() ![]() |
Citeren20.04.20090 likes whaaaaaaaaa te laat plant, ik heb vanavond met man en kids de paashaas lekker opgegeten whahahahahahahah ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.04.20090 likes ga effe lkkr zeiken over jeugdzorg,
neem ik een dag vrij want had een afspraak bij jeugdzorg voor mn dochtertje, kom ik daar is die persoon niet aanwezig, dus ze konnen nu niks voor mij doen en ja had uitgelegt waarom ik kwam, en nu zeggen ze opeens dat ik iets anders moet regelen, maar jeugdzorg is er toch juist voor ouders en kinderen om te helpen, maar ze wisten van niks van mn afspraak, erg vaag dus, had dus wel een afspraak en t kost me weer een dag nu, en hebt niks opgelevert dus jeugdzorg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.04.20090 likes dat is inderdaad wel heel erg balen, maar vindt het geen zeiken hoor lieve tornado, dikke kuss en knufffffffffffffffffff |
Citeren21.04.20090 likes oke bonneke tis goed, dikke kussssss knuffffff terug
zie ze zaterdag als t goed is want ga ze gewoon halen, mail je nog wel effe van de week groetjes tornado |
Advertise here!! |
Citeren21.04.20090 likes ja ja tornado, nu mail je me van de week weer, ik heb hem van gisteren ook nog tegoed.......................... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.04.20090 likes idd bonneke ga ze gewoon halen, weet nu waar ze is en laat ze nooit meer gaan, zaterdag zijn we weer samen. maar heb je al paar keer gemailt deze avond, dat zal morgen ook wel gebeuren trusten voor straks kussss knuffff tornado |
Citeren22.04.20090 likes lieve tornado,
Ja je gaat haar gewoon halen??? Moet je ook lukken, maar goed ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat het je lukt om je dochter bij je te hebben dit weekend, heel veel sterkte, dikke kuss en knufff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.05.20090 likes niets meer te zeiken?????????.................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.05.20090 likes nee dus....................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |