Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ff lekker zeiken

Advertise here!!

Citeren09.04.20090 likes
zeik zeik zeik.. t zal es niet zo zijn.. dat gezeik ook altijd
Citeren09.04.20090 likes
whaaaaaaaa carin en dat te bedenken dat ik wel een joekel van een chocolade paashaas heb gekregen met ook nog een mand op de rug................... Wil je een stuk dan??? Ik krijg hem toch niet alleen op, als ik er al naar kijk word ik al misselijk hahahahahahahahahahah
Citeren09.04.20090 likes
geef mij maar een paasgirl
Citeren10.04.20090 likes
lekkere paasvrouw mag er ook zijn daar houd wolf ook wel van!!
Citeren10.04.20090 likes
heb de paashaas eens goed bestudeerd, maar het is inderdaad een paasvrouw/girl.................dus willen dan tornado en wolf??............

Advertise here!!

Citeren11.04.20090 likes
Voor de ergste hier weer een verschoning... Ik houd van een nette en schone chatroom en heb geen zin om te dweilen
Citeren11.04.20090 likes
huh hoezo dan babs, ik ben toch netjes............................ en ik kwijl ook niet, ook nu niet nu ik 40 ben...............
Citeren12.04.20090 likes
wat niet is kan komen Bonderke
Citeren12.04.20090 likes
ow daar had ik nog niet aan gedacht hahahahahaha, maar die slab is wel heel gaaf, thanks lieve babs hahahahahah........................is dit nu trouwens zeiken wat we doen?? Ennuh als ik begin te kwijlen, kom jij me dan samen met Rick verzorgen en verschonen???
Citeren13.04.20090 likes
Bon Nee,dan ga je gelijk naar het nonnenklooster....nonnen zijn goed in het verzorgen van 40 jarigen en ouder

Adverteer hier