Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ff het een en ander vertellen.... en zeggen waarom ik er straks mschien tijd niet ben..

3

Advertise here!!

Citeren01.06.20070 likes
Hey meis,

Laat je je beschermengeltje met je mee gaan?
Leuk dat je het plaatje zo mooi vond, want je weet : Never give up!
Er komen ook voor jou andere tijden...sterkte en succes voor vandaag...

Knuffies....van mij

Citeren01.06.20070 likes
heyyy Kirsten,

heel veel succes en sterkte....
gaat je zeker lukken, blijf positief en zoek/pak de hulp aan die er is.
geloof in jezelf en het leven...de zon schijnt zeker ook voor jou

knufff en kusss feye
Citeren01.06.20070 likes
hoi lieve allemaal,

ik vind al die plaatjes hier prachtig, se passen precies bij mij( en die van jaco had i kal hihi)

vandaag dus weer gesprek gehad en ik krijg een intake gesprek bij tiel, ussen nu en 3 weken, dan kijken se of ik binnen die groep pas,
10 mensen tussen de 18-23 jaar en dan blijf i kdaar tussen de 2 a 3 maanden ik krijg dan allerlij therapien, observatie, en se gaan kijken naar me taalvaardigheid en. en nieuwe diagnose dus!

dit is egter een tussenstap naar een volgende instelling, daar sit je dan minimaal 6 maanden en is gewoon voor volwassenen, mar meestal sijn de jongste in de 30 en ik ben pas 18 en dus een stuk jonger dan de rest dan, amar dit is no zo ver vooruit!

ik hoop over een paar weken dus in tiel te sitten, ze hebben me egter wel verteld dat dit helmaal niet leu kzal zij nen i krg bli jzal zijn als i ker weer weg ben!

margoed me psygologg en dergelijke kunnen niks meer voor me doen,tiel is me enigste plek nog waar se mischin iets voor me kunnen betekenen dus...

dus daar hoop ik over een paar weken te mogen zijn( helaas niet sneller)

dikke kusss,
kirsten

p.s. suus het bschermengeltje dat ik van jou heb gehad is altijd bij me geweest sinds i khet van jou heb gekregen, me mooiste cadeau ooit!
Citeren01.06.20070 likes
Maar Kirsten toch!!!!
Ik kan het bijna niet geloven! Als je hulp of raad nodig hebt moet je het echt maar vragen, heb er namelijk ook al gezeten. Heb ook gesneden en zat bijna in een instelling... dus doe me een plezier en praat ooit eens met mij, mss kan ik je een beetje helpen...

Dikke kussen! Evi
Citeren01.06.20070 likes
ik weet miss nog wel een kliniek Kirsten ik kan in iedergeval ff navragen voorje miss is het iets ik weet dat er alleen meiden in zitten maar het is een open instelling maar wel begeleidwonen er wonen hoofdzakelijk borderline patiénten en als ik zie waar jij mee tobt lijkt het mij het meest op een borderline stoornis..

spreek je snel weer

Groetjes Harry

Advertise here!!

Citeren02.06.20070 likes
Kirsten, ik ken je niet zo goed als sommige anderen je kennen, wel weet ik dat er hier veel zitten die van je houden zoals je bent! (ik bv). Echt super dat je naar de hulpverlening wilt, dat is de moeilijkste stap. Maak je niet druk om die intake, ook als daar niks uitkomt helpen ze je verder (geen goede verklaring kunnen geven van waarom je zo doet is ook een goede verklaring namelijk!) Heel erg veel sterkte, dikke knuffel,
Zyx
Citeren02.06.20070 likes
hoi kirsten ,

zoals het hier al enkele keren werd gezegd , sluit ik me daar graag bij aan , aanvaard alle hulp die men u aanbied , het is geen schande toe te geven dat je het alleen niet kan ,

ik wens je veel sterkte in je strijd , die je zeker en vast gaat winnen hoor xxx

elvis
Citeren02.06.20070 likes
dankjullie wel,

ha plofff leuk je weer eens te horen, maar via waa rik nu al maanden hulp krijg soeken se dat ook voor me uit, maa rik moet eerst naar tiel voor i ki neen andere kliniek terecht kan, ik krijg dan weer een nieuwe diagnose namelij ken mischien dat ze daar dan meer aan hebben naar het soeken van een goede kliniek! en ik moet elf beter weten hoe en wat i kwil, en wanneer het beter gaat enz...

ookal zou het totaal nie tleuk worden in tiel tog hoop i kdat i ker snel terecht kan, want ht wachtn nu is helmaal niks, enik hoop dat ik daar wat aan zal hebben, en mezelf dan ook betr zal gaan begriujpen!

dikke kussssss,

kirsten
3

Adverteer hier