Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ff het een en ander vertellen.... en zeggen waarom ik er straks mschien tijd niet ben..

Advertise here!!

Citeren30.05.20070 likes
lieve kirsten

weet niet wat ik moet zeggen maar tog sterkte en geef niet op hou moed kuzzzzzzzzzzzzzz destiny
Citeren30.05.20070 likes
Hoi Kirsten

Zolas je beschrijft is er overal wachtlijsten en intake wordt daar moe van, ben ook 15 geweest en heb ook veel gezien wat is nu een polsje door snijden tegenwoordig en juist omdat je niet wat je wil in deze situatie zouden ze juist iets aan moeten doen intake kan later, heb ervaring met mijn zoon gehad en kwam ook in een crissis centrum zonder intake kon allemaal later maar dat ging meer om agressief enz , kan er echt boos om worden moet echt veel gebeuren wil er iets onderhanden genomen worden , maar iedereen ervaart het op een andere manier ook positief maar voor mij allenmaal negatief !

lieve Kirsten heel veel sterkte

Citeren30.05.20070 likes
meid ron en ik wensen je heel veel sterkte en koppie op he komt allemaal wel weer goed met je.in gedachten zijn we bij je

dikke kussssss ron en peetje
Citeren31.05.20070 likes
tja moet ik er op zeggen van deze kant liefde en kom probeer je er doorheen te zetten kop op en sterkte dikke kusssssssss wilma
Citeren31.05.20070 likes
lieve kirsten

veel sterkte ermee meid

kusssss jeanette

Advertise here!!

Citeren31.05.20070 likes
Had gisteren op jou site het ook al gelezen....en vertelde Breaky het toen ik hem belde...ook hij is zich, net zoals ik, een hoedje geschrokken....

Kom op meis.....kijk omhoog en zie de zon schijnen.....

Kussss kufffel van ons (F)
Citeren31.05.20070 likes
ik heb me moed verzameld en kom nu pas weer ff op de pc sinds dinsdag dus, wat een boel reacties vanjullie, vind ik egt super lief!
het gaat hier nog niet beter, ik hoop morgen wat wijser te worden en ik hoop dat ik in elk geval voor de intake mag komen voor die tusseninstelling segmaar!

het vervelende is dat overal lange wachtijden sijn( wat wonder ook al zei..) en je bij een intake duidelijk moet kunnen zeggen wat jij wilt, zo kunnen hun kijken of je in die groep erbij past!

dat is vooral het probleem dat mijn psygologe niks meer voor me kan doen ook, ik weet niet wat i kwil wat ik denk en voel!

dat is voor mij dubbel eigelij kwant i kzou leren mijn gevoelens te kunnen uiten en wat ik in me leven wil en wie i kben! en nu moet ik dat juist zeggen, wat ik dus haast niet kan!

maar dit is voor mij echt het laats mogelijke...
dus afwachten op morgen en wat zal komen!
houd jullie op de hoogte!

nogmaals super bedankt, jullie beteken egt veel voor me!

kusssssssss
kirsten
Citeren31.05.20070 likes
Lieve Kirsten, ik heb je verhaal gelezen, en ben best geschrokken hiervan, om heel eerlijk te zijn.....
Ik ken je natuurlijk persoonlijk en vind je (en dat weet je) een heel lief meiske.

Ik hoop, nee ik WEET, dat het helemaal goed gaat komen met je, je zit nu op je diepste punt, maar Godzijdank reikt iemand je de hand die je gaat helpen hiermee, tesaam met ons!!!!

Ik wens je enorm veel sterkte hiermee Kirsten XXXXXXXX

Jaco ~XX~
Citeren31.05.20070 likes
hee kirsten,

nou ik had je al een bericht geschreven maar lees nu het bericht van jou en ik wil je een hart onder de riem steken, net wat jaco zegt, je komt hier weer bovenop en je kan ons altijd mailen maar morgen zuk je een gesprek hebben en je moet gewoon zeker zeggen dat je weer gelukkig wil worden en dat is je doel. ik kan je de woorden natuurlijk niet in mond leggen maar 1ding is wat ik wel heb geleerd; probeer je te richten op het positieve doel hoe moeilijk dit is en makkelijk wij dit kunnen zeggen, want jij alleen weet waarheen die weg van jou leidt, dus ik zou zeggen meid ga ervoor en zorg dat je het haalt voor wat je als doel wil, je zal zien met de tijd gaat ie beter en beter.

heel veel sterkte morgen
veel knufffs en kussen
gr Tomcat502
Citeren01.06.20070 likes
Lieve lieve Kirsten,

Heel veel sterkte vandaag,ik zal een kaarsje voor je opsteken en je weet waarom.
Zet hem op,vertrouw en geloof in jezelf.

Kuss en dikke knuff Bonn

Adverteer hier