Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ff een berichtje van mij!!!

1

Advertise here!!

Citeren29.07.20070 likes
hoi allemaal, ja ik ben op de pc eindelijk na ruim 6 weken kom ik heel ff kijken!

ik ben dit weekend voor het eerst thuis dus dagt mooi nu kan ik jullie even allemal bedanken voor jullie woorden en voor alle lieve kaartjes die ik heb ontvangen!
dat heeft me ech goed gedaan het is zo fijn als je een kaartje ontvangt!!!

Nou inmiddels ben ik weer overgeplaats en zit ik op wolfhese( zie vipforum voor adres)

ook op een gesloten afdeling maar ik xal zo snel mogelij knaar een open afdeling gaan gelukkig! want ik vind het vreselijk om opgesloten te itten en eigelijk had ik het vrijdag helemal gehad en wou ik nie meer zijn opgenomen na vel gepraat mogt ik dan het weekend naar huis en door de weeks daarheen nog gewoon en zo meer vrijheid steeds krijgen!

hier gat ook pas echt de behandeling starten nu en ik hoop snel dat ik wat minder last krijg van me angsten en depsies en dingen ga verwerken en me beter leer uiten!

maar nogmals super bedankt jullie allemaal!
en visser en jaco en suusujuh in het bijsonder want die krijgen van mi jde award: meeste karten sturen hihihi super!

jullie verder een heel fijne vakantie voor de genen die vrij hebben!

dikke kuss en knufff,

kirsten
Citeren29.07.20070 likes
hoi Kirsten, leuk je naam weer te zien op deze site. ik wens je al het beste en tot gauw.
Citeren29.07.20070 likes
heej lieve kirsten
nog heel veel sterkte he meid het komt allemaal wel weer goed hoor enne ik ben je ook al wat aant opsturen
dikke kusss en knufff van mij

Liefs wilma
Citeren29.07.20070 likes
hey kirsten, fijn dat je in het weekend naar huis mag, en meid zet hem op, gaat helemaal goed komen, en denk eraan , er is er maar 1 belangrijk in je leven en dat ben jezelf

kusssssssssssss kip
Citeren29.07.20070 likes
Lieve lieve kirsten,,

Geweldig meis,om iets van je te lezen,en dat je in het weekend naar huis mag.

Ik denk enorm veel aan je en ik zal je ooit uit leggen waarom ik niet in een positie ben om je kaarten te sturen,ligt absoluut niet aan jouw.

Maar ik denk op een andere manier aan je,en dat zijn mijn kaarsjes die ik voor je opsteek.

In gedachten ben je iedere dag bij me.

Dikke kusss en knufff en hou van je als vriendin en meis ik ben enorm trots op je,en je gaat het redden geloof me.

Advertise here!!

Citeren30.07.20070 likes
hey lieve kirsten

super dat je bent thuis geweest .meid zoals ik al zei je bent er nog lang niet maar dit is toch een goed begin en erg lief van je dat je een stukkie op het forum hebt gezet

meid dikke kussssssssssssss en het komt allemaal weer goed met je

veel liefs van ron en peetje
Citeren31.07.20070 likes
hey kirsten ,
fijn om weer wat van je te horen ,je gaat het redden meis ,ik heb er vertrouwen in,ik duim voor je
voor jou gaat ook weer de zon schijnen,geloof daarin
meis ik wens je het allebeste en hou vol
dikke kussss en heel veel sterkte
liefs anais
Citeren07.08.20070 likes
hoi allemaal,
dankje ik zit nu via activiteitentherapie ff op de pc, ff al me mail geleegt enzo en ik dagt heel ff kijken hier!

ik kom nog zo goed als niet op de pc hoor, ook in de weekenden niet, ik vind het nog erg lastig en wil ook niet in de verlijding komen om met me blog verder te gaan!

iedereen wens ik een heel mooie dag toe en nogmaals dank voor alle kaarten en briefen!

dikke kuss,
kirsten
Citeren07.08.20070 likes
Lieve lieve kirsten,

Geweldig meis dat ik iets van je zie weer en ik ben enorm trots op je.Ook wil ik je zeggen dat ik het heel fijn vindt dat je nu geholpen wordt en vergeet niet in gedachten ben je bij me en sorry dat ik je geen kaarten stuur,ooit zal ik het je uitleggen.

Maar weet dat je iedere dag in mijn gedachten bent en dat ik een kaarsje voor je opsteek.

Kuss en knufff Bonn hvj als vriendin
Citeren07.08.20070 likes
ha kirsten dat is een verrasing dat je ff op pc bent en je weet ik blijg aan je denken en blijf je sterkte wensen weet zeker dat je door deze moeilijke tijd komt

knuffffff visser

1

Adverteer hier