Citeren11.10.20070 likes
Eey snoepert!
Doe je wel een beetje kalm aan! Heel veel sterkte!
Kusssss Tries
Doe je wel een beetje kalm aan! Heel veel sterkte!
Kusssss Tries
Advertise here!! |
Citeren11.10.20070 likes Eey snoepert!
Doe je wel een beetje kalm aan! Heel veel sterkte! Kusssss Tries |
Citeren12.10.20070 likes Hoi , daar was ik dan weer ff, Gisteren naar de fysio geweest , viel reuze mee.. alleen het begint was ff goed pijnelijk,om de rug spier los te krijgen, en de rest zit goed vast vertelde hij ondertussen..
Maar nu de volgende dag, doet me rug echt goed zeer... ![]() Maarja, maandag mag ik weer... ![]() Groetjes van...Subwoofer ![]() |
Citeren16.10.20070 likes En idd, gisteren was het zover weer,,, fysio
rustig begonnen, totdat ik moet recht gaan zitten. armen op me schouders leggen, en werdt er ff uit gerekt. werd bijna van de tafel afgesleurt, geen resultaat. toen op me zij,mijn handen op me schouders, Toen deed de therapeut zijn hand op me rug, en Kraakk ...dat ging ff door merg en been... Voel me nu echt gebroken.. had gisteren ook weer ff pijn op me borst.. "zal het toch daar aan liggen dan? Groetjes van...Subwoofer ![]() |
Citeren16.10.20070 likes zeg wat je voelt tegen de fysio en ook misschien wel je angst.En als je t niet vertrouwd gewoon je laten doorsturen he
laat je niet wegsturen maar heb wel vertrouwen ![]() ook in jezelf |
Citeren18.10.20070 likes OKee, gisteren was ik dus weer naar de fysio, heb vertelt dat ik sàvonds wat last had van pijn op de borst..
Dat kan wel kloppen zei hij, omdat je gisteren geKraakt bent, dan drukt dat wat door naar voren op de borst. Na wat wrijfhandelingen op me rug, heeft hij me uitgerekt, ook hier was duidelijk hoorbaar dat er wel wat vast zat.. ![]() ik ben nu 2 cm gegroeit, wervel`s zaten wel wat tevast op elkaar.. Kan zelf ook merken dat er wel wat losser zit nu.., heb meer bewegings vrijheid nu... Groetjes van...Subwoofer ![]() (ps. mag vanmiddag weer ) |
Advertise here!! |
Citeren18.10.20070 likes sterkte subwoofer weet wat het is dat ziekenhuis geloop ook ik baal wel eens
groeten Visser |
Citeren18.10.20070 likes lieve sub,
fijn dat het iets beter met je gaat,maar hou jezelf goed in de gaten en luister vooral ook goed naar je gevoel,kusss en knuff |