Forums  ›  Gedichten  ›  Positieve gedachten

fery treu

Advertise here!!

Citeren11.12.20070 likes
NAIL IN THE FENCE Make sure you read all the way down to the last sentence. (Most importantly the last sentence) There once was a little boy who had a bad temper. His Father gave him a bag of nails and told him that every time he lost his temper, he must hammer a nail into the back of the fence. The first day the boy had driven 37 nails into the fence Over the next

next few weeks, as he learned to control his

anger, the number of nails hammered daily gradually dwindled down. He discovered it was easier to hold his temper than to drive those nails into the fence. Finally the day came when the boy didn't lose his temper at all. He told his father about it and the father suggested that the boy now pull out one nail for each day that he was able to hold his temper. The days passed and the young boy was finally able to tell his father that all the nails were gone. The father took his son by the hand and led him to the fence He said, 'You have done well, my son, but look at the holes in the fence. The fence will never be the same. When you say things in anger, they leave a scar just like this one. You can put a knife in a man and draw it out. It won't matter how many times you say I'm sorry, the wound is still there. ' A verbal wound is as bad as a physical one. Friends are very rare jewels, indeed. They make you smile and encourage you to succeed. They lend an ear, they share words of praise and they always want to open their hearts to us.'
deze bericht kreeg
ik van een hele goede vriendin uit Australie
Haar heb ik ontmoet op een anderen chatsite 2 jaar geleden.
We helpen mekaar om de zin van het leven weer te krijgen.
Zij is 21 jaar en net weer inverwachting van haar 2de kind.
En ze mist een vader figuur .
Door mij is ze van haar drugs af en begint haar leven weer opnieuw waar ze heel gelukkig mee is.
Ik wou dit toch ff kwijt.Ben heel Happy.
grtjes Bucketlake

Citeren11.12.20070 likes
mooi verhaal buck. ( ook al is me engels niet zo heel goed) snap de intensie er van wel.

kuss mram
Citeren11.12.20070 likes
Lieve buck,harstikke goed van je en daar kan je toch wel heel trots op zijn.Ook jouw vriendin mag heel trots op jouw zijn dat ze zo`n goede vriend erbij heeft gekregen,kussss en knuffff Bonn
Citeren11.12.20070 likes
Citeren14.12.20070 likes
wow bucky heel heftig tof en fijn gevoel moet het zijn dat je zelfs van zoon afstand er voor elkaar kan zijn Ik weet niet zo goed wat hierop te zeggen behalve dat mijn gevoel bevestigd word over hoe jij nu in het leven staat echt petje af voor je .Echt bewondering voor je dat je zo je leven een draai heb gegeven waardoor je mensen echt kan zien als je snapt wat ik bedoel Ikvind je een kanjer en hoop dat je altyd zo medelevend zal blijven Als je zo in het leven staat als jij doet kan er niks anders als goeds op je pad komen een hele dikke kus jeesiexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Advertise here!!

Citeren14.12.20070 likes
Een heel mooi verhaal Buck en ook een verhaal om zelf iets mee te doen het geeft stof tot nadenlen en is een mooie manier om iets te leren over je zelf .
Ga zo door en heb nog vele jaren plezier met je Australische vriendin al zijn de afstanden nog zo groot een steun voor iemand zijn overbrugt alle afstanden .

Kerel TOP !!!

Deepbleu
Citeren14.12.20070 likes
ja vind ik nou ook heb het verhaal tegen me meiden verteld over dat als je iemand in je boosheid pijn dat dat altijd een litteken blijft houden. tis heel goed te begrijpen op die manier voor kids van 6 en 8 jaar
Citeren13.09.20100 likes
Ik wil deze ff na boven halen om te zeggen dat deze Vriendin van mij nog steeds heel gelukkig is en net haar 3de kind heeft gekregen.Waar ik heeel trots op ben.

We hebben nog steeds contact na al die jaren.
Citeren13.09.20100 likes
buck, gefeliciteerd.

misschien vind je het raar dat ik je feliciteer want het is niet van jouw, maar door jouw bleef zij leven en geniet ze van haar leven...

kuss, we kletsen.com weer

Adverteer hier