|
|
|
man van toen Undefined 232 berichten whahahahahoewhahahaha
geen goed idee miss???
zie ons al staan zingen: de zingende kletsbende!!
maar vals man, vals !!
whahahhouwhaeoieoahahahahaaaa |
Waters Undefined 587 berichten ohh ik dacht ik heb een virus in mijn windows, maar het komt door jullie dat ze rammelen |
Anonymous Undefined 65739 berichten whahaaa nootje en mama, ja dan Nootje op drums en mama op zang/gitaar.....en de band heet Mama's nootje (Mothers little nutje)  Jaco (jullie eerste fan whahahhahahhaaa) |
vrolijke noot Undefined 319 berichten whahahhahha we hebben al een fan..... mama, kom we gaan oefenen dan doen we het toch ? hahahahahah wie doet mee ??? moet kunnen vals zingen !!!! op het volgende kletsuitje treden we op hahahahahaahahah
dddd....met zijn aaaalle met zijn a ahale !!! met zijn alle kletsen wij der allemaal op los, met zijn aalle, met zijn a a alle, laten we ons leven nie vergallen, met zijn alle met zijn a a lle, hebben wij overal de balle, met zijn alle in een box.. ja we kletsen erop los !! we zijn er voorelkaaar !!!
jaja. hahahahahahhahah
applause .............. klap klap klap. |
Anonymous Undefined 65739 berichten haahahah nootje vals zingen kan ik ook goed :P leuk liedje applause voor je zelf
|
|
gewoonmoon Undefined 40 berichten ......................................................
............................w..........................ee............. .................tem......................................a........... a.................a
(zing mee maar ben mijn stem kwijt van al dat lachen)
xxxx |
man van toen Undefined 232 berichten hahaha , idd nootje ik zag dat we al een fan hebben!
gezellig toch !!
lig gewoon plat van het lachen!!
moeten idd oefenen whaahhhoieoeoxwhhahaah
maar al lachend zal da ni gaan vrees ik !
kusss
mams |
vrolijke noot Undefined 319 berichten dan zingen we toch hahahaha hahahahaha hihihih hahahaha hihihi hahahah hahahahaha hahahahahahaha hihihi hohohohohihi hahahah hihihih hohohohihihihahahah nog een keer hohohohhihihihhahahahhaha
hahahahahahhaha |
man van toen Undefined 232 berichten jaaa ff oefenen
whahah hhahah hwha hihi hahaha hiuiidhahah hahaioeoeoe h
hihihihi hahahahahahahahaha heheheheheheeheheheh en dan als slot wheowhoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo |
vrolijke noot Undefined 319 berichten hahahahahahahhahahahhahaahaa da klinkt goe hahahahahahahahhahh |
|