Citeren16.12.20050 likes
ik was er wel maar dan ook weer niet,maar ben er dan toch weer wel, en als ik er ben, ben ik er ook weer niet. ?????????? ben helemaal in de war hahahhhahhah ga maar gauw naar de chat, dan ben ik er wel en doe het hahahhahha
Advertise here!! |
Citeren16.12.20050 likes ik was er wel maar dan ook weer niet,maar ben er dan toch weer wel, en als ik er ben, ben ik er ook weer niet. ?????????? ben helemaal in de war hahahhhahhah ga maar gauw naar de chat, dan ben ik er wel en doe het hahahhahha |
Citeren17.12.20050 likes oke ik ben er nu ook weer , was er vanavond niet , ben er morgenochtend weer maar ook maar heel ff en dan weer niet dan ben ik er zondag weer ![]() |
Citeren18.12.20050 likes dus je bent er nu ?????
ik ben onderweg........................ |
Citeren19.12.20050 likes Ik doe wat ik doe......
En vraag niet waarom...... |
Citeren19.12.20050 likes ik vraag niets ? doe wat je doet hahahahhhhahah |
Advertise here!! |
Citeren10.01.20060 likes haahhah ik doe het nu ook maar weer ff, ben er niet ,maar doe het wel ![]() |
Citeren10.01.20060 likes met zijn aaaallle, met zijn a a alle,!!!!! ....zit ik met dit liedje de hele dag in menne kop hahahahh.
wel gezellig met zijn aaaaaaaaaaaalle !!! |
Citeren10.01.20060 likes whahahah nootje toch !!
ik kom er ook aan met zijn aaaaaallllllll !!! zou onze leuze van klets kunnen zijn haahha ![]() allle hier kom ik !! xxxx |
Citeren10.01.20060 likes Samen maar toch liever alleen?
Eaanzaam maar toch liever niet samen? Blijf op de klets en ga niet heen, Want hier noemen wij geen echte namen. |
Citeren10.01.20060 likes whahhhaahah mama de zingende kletskanaries.com whoeooeoaaaaaa
met zijn aaalle met zijn aaaaalle. hahhaahah |