|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hoi chat vrienden van stef boy dit wouw ik even laten weten.
Ik ben op dit moment even druk om trant de feest dagen en met een verbouwing bij onsn thuis van daar dat iker soms niet ben en zo nu en dan soms even niet of laat savond op de chat ben maar ik probeer er wel als ik kan en tijd heb te zijn en de ver bouwing af is het weer het normaaal is
groetjes stefboy |
Anonymous Undefined 65739 berichten Goed Kerel, Sla niet met de hamer op je vingers en schroef alles goed vast. Veel sterkte met de verbouwing.
Bert |
hoe moet ik nou zonder jouw de dag door komen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Stef zie je wel weer op de scroll en wel af en toe onthaasten knul en zeker terugkomen , hand en ook niet in de zak van piet belanden.
Deep |
Anonymous Undefined 65739 berichten Hey Stef,
Succes met de verbouwingen en zie je tussendoor wel op kletsen verschijnen.
Alvast grote pleister bij deze uit voorzorg haha
Kusssssssssssssssssssssss |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten stef nog steeds hard aan 't werk? |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi iedereen hier weer een update van stef de postbode.
ik ben vandaag druk ge weeest zeg wel 1000 post stukken bezorgt van daag hihhih wat is dat werken zeg hihihi maar je bend postbode of niet he hihih groetjes aan de caht vrien den stefboy |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve stef,
hahahaha herkenbaar voor me, ik had ook zoveel post vandaag, de stemkrantjes. Maar we hadden er wel goed weer bij stef, en dat maakt ons werk enorm leuk. Morgen nog werken en zaterdag en dan lekker genieten van de pinksterdagen. Geniet ervan en succes met alles, dikke kuss en knufff van bonneke de postboderin |
|