Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

en nieuw begin..

Advertise here!!

Citeren25.09.20080 likes
hoi hierbij wil ik dit openen
iedereen is welkom maar hou het leuk voor jezelf en vooral voor anderen
Citeren25.09.20080 likes
vonnie mag en kan ik me aanmelden,ben wel in voor een nieuw begin,dikke kussss en knufffffffffffIk zal het proberen leuk te houden voor mezelf en anderen
Citeren25.09.20080 likes
mag ik me ook aanmelden vonnie? ben zelf ook bezig met een nieuw begin

kussssssssss en knufffffffffffffff
Citeren25.09.20080 likes
een nieuw begin beginnen kan je op meerdere vlakken doen,en ajax geweldig meis,maar jou nieuw begin is wel heel anders dan die van mij,maar je weet dat ik je alle geluk van de wereld gun en dat je al heel goed bezig bent meis,heb net je mail gelezen en ben echt heel trots op je,geniet ervan,dikke kusss en knuffffffffffffffff
Citeren25.09.20080 likes
als ik 100 rozen had gaf ik ze aan vonnie omdat ze het ff moeilijk.heb... mag ik me ook aan melden ?
hoop dat we het leuk houden ..

Advertise here!!

Citeren25.09.20080 likes
wow dat is lief van jou jeems,maar heb je inmiddels wel een gepastte vaas dan??? maar eerlijk is eerlijk ik vind het geweldig van je,dikke kusss en knuffff
Citeren25.09.20080 likes
wil helemaal geen nieuw begin
Citeren25.09.20080 likes
petra ik ook niet,maar het kan meerdere betekenissen zijn,maar ik ben ook heel gelukkig alleen is het leven soms zwaar en dan wil je wel een nieuw begin zonder ellende,snap je me??? Dikke kussss en knuffffff
Citeren25.09.20080 likes
toppie zeg
nieuw begin,meld me ook aan
Citeren25.09.20080 likes
heb nog wel een specie kuip ergens liggen bonn.. passen die rozen wel in ...en vonnie wel veel pokon bij gooien he ..of 4 vazen met 25 rozen wil ook nog bonn .... hahahaha

Adverteer hier