Citeren30.09.20080 likes
nee bonn .ik vergeet jou ni en heb je ook 100 rozen gegeven..en vonn neem ook kratje bier mee en champange.en trek wel wat spannends aan vonn hahha en je mag mij ook mailen
Advertise here!! |
Citeren30.09.20080 likes nee bonn .ik vergeet jou ni en heb je ook 100 rozen gegeven..en vonn neem ook kratje bier mee en champange.en trek wel wat spannends aan vonn hahha en je mag mij ook mailen |
Citeren01.10.20080 likes Jammes
wat vind jij spannend? van weke kleur hou je? kant of strikjes? ![]() |
Citeren02.10.20080 likes pff wat een vragen. ,maar maakt mij niks uit vonn..vind alles best ![]() ![]() |
Citeren02.10.20080 likes vonnie jeems is niet de moeilijste hahahahahahah dikke kussss en knufffffff maar vonnie niet verder vertellen hij houdt van zwarte stringsssssssssssssssssssss ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.10.20080 likes hahah bonn als je je nog 1 over hebt mag ik die ff lenen dan .. anders moet ik er een van vonn lenen .......whahahahaha ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren02.10.20080 likes jahoor,we hebben toch ongeveer dezelfe maat qua kontju hahahahahahaha welke kleur wil je dan de zwarte,roze,witte,paarse,of de ecru kleurige??? Laat het me maar effe weten okey whaaaaaaaaaaaaaaa zie het al zo voor me,jeems in string whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahahahahahahahahhaha
Dikke kusss en knufffffff en thanks voor je mail jeems,en ik doe heel erg mijn best wat maandag betreft,maar kan gewoon niets beloven................ ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren02.10.20080 likes een string met panterprint?
is dat goed? |
Citeren03.10.20080 likes wow lekker sexy vonnie.............ennuh thanks voor je lieve mail en ik zal het onthouden meis,dikke kussss en knufffffffff |
Citeren03.10.20080 likes ach het is goed hoor,
ja is super sexy hoor die panterprint kus Von |
Citeren03.10.20080 likes Egt wel he vonnie,vind ik ook,het staat hem geweldig maar jeems laat zich effe niet meer zien hier?? Zou het wel goed gaan met hem???
Dikke kusss en knufffffff |