Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

ellis

Advertise here!!

Citeren16.11.20080 likes
sinds een paar maanden terug heb ik een leuk meisje leren kenne bij mijn toneel groep ze heet ellis
toen ik haar voor het eerst zag dacht ik gelijk van wou en toen zei ze dat toen geen geen vriendje meer en zei ook nog dat ze verloopig niemand wou dus ik vroeg aan een vriendin van haar of ze me leuk vond en dat vond ze dus niet leuk dat ik dat aan haar vroeg maar a fijn dus later heb ik haar beter leren kenne ze bleek 32 te zijn en ze is voor ajax netzoal ik en houd van dancen netzoals ik en houd ook van feesten netzoals ik en ze zei dat ze aan mensen kon zien of ze haar leuk vonden en dat kon ze ook aan mij zien en na een tijdje waren we goede vrienden geworden ik moets ook een paar keer invallen bij toneel omdat er iemand niet was dus toen ik dat deed moest ik ook een paar scenes spelen met haar en dat ging goed dus na een tijdje heb ik haar ook de foxtrot geleerd en gaf haar daarna een fotolijstje met daarop de s en dan e in hart vorm en nog merci en leuk en lief kaartje en nog wat merci en de cd witligt van marco borsato en dat vind ze wel leuk dus na een tijdje in de taxi zei ik tegen haar dat ik ook kan zien waneer mensen me leuk vinden dus ik zei tegen haar ik vind je leuk en vroeg daarna vind je mij ook leuk en ze zei ja dus we vonden elkaar leuk en tijdens het toneel spelen toen ik niet hoefde te spelen deed ik wel een arm om haar heen slaan of haar wat water geven want het is wel erg warm ze zat ok de hele tijd naar me te kijken met van die verliefde ogen dat weet je het wel en toen later gaf ik haar een mooie gedichte en vertelde daarin wat ik voor haar voelde en gaf haar nog een mooie zelf gemaakt hart en toevalig en ze vertelde dat ze naar een dischotheek ging vlakbij wijchen en dus gisteren avond ik ging toen ook naar de discho theek en ja hoor wie stond daar elis dus en we stonden samen te dansen en toen vroeg ik zo wat ze voor sinterklaas wilde en toen vroeg ze dat ook aan mij en ik zei jou en toen tijdens een beetje verliefd zei ik zo ik ben verliefd op jou en zei zei ik ook op jou en toen vroeg ik haar verkering en toen zei ze ja en ik vroeg ook of ik haar en toe schatje mocht noemen sindsdien hebben we verkering
groetjes van sjoerd alis danceking22
Citeren16.11.20080 likes
gefeliciteerd sjoerd geniet er maar van

kussssssssss en knufffffffffffffffffffffff
Citeren16.11.20080 likes
cool sjoerd hartelijk gefeliciteerd jullie twee

beste groetjes

paulus
Citeren16.11.20080 likes
dat je mooie tijd mag hebben met ellis gr Visser
Citeren16.11.20080 likes
Leuk dance enjoy