Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

elke keer weer...

Advertise here!!

17.10.20050 likes
Elke keer weer
die prop in mijn keel
praten durf ik niet
het wordt me teveel
Elke keer weer
Als je vraagt of het goed met me gaat
verzwijg ik weer
Dat ik eigenlijk mijn leven haat.
17.10.20050 likes
Hey Snoezie,waarom dat laatste zinnetje???Komaan hee kop op,kusses marina
17.10.20050 likes
snoezie lieverd wat is dit nu het leven hoort een feest te zijn en alleen jij kan dat er van maken kom op lieverd doe dat voor mij kussssssss
groetjes shirley
17.10.20050 likes
ja snoezie, ben het helemaal met shirley eens, zo jong kom op geniet van je leven.
groetjes cats
17.10.20050 likes
eey wa is er met je snoezie?? je hebt tog een mooi leven een lieve vriend leuke vriendinnen!!! ben ut met de andere eens hoor dikke kuss en knuff kirsten!

Advertise here!!

17.10.20050 likes
Lieve Snoes, je gaat me toch niet vertellen dat je je leven haat????? Er zijn nog zoveel mooie dingen in het leven, en wij alle op deze site houden heel erg veel van je, met alle oprecht!!!!!!!!!!.......mocht je erover willen praten, je weet me te vinden, he?! (ik ben er voor je)

Kussssssss, Jacootje
18.10.20050 likes
snoezie........ je bent nog jong en het leven ligt aan je voeten....maak er wat van !!! er zijn inderdaad nog heel mooie dingen te verwachten in het leven.....!!!
zoek ze op en geniet ervan.....!!!!! KOM OP !!!

nootje.......
19.10.20050 likes
eigenlijk, heel eerlijk gezegt voel ik me ook zo.. ik haat mijn leven ook. het enige wat me nog door doet leven is pat. maar af en toe kan ik die ook wel schieten.. en aan de andere kant hou ik ook zo ontzettend veel van hem!! ik weet het soms ook echt niet meer. maar achter de wolken schijnt altijd de zon meis.. je leven is de moeite waard. al duurt het even voor je er achter bent. dat is tegen mij gezegt.. en ik merk dat ik pat echt niet kwijt wil..
het komt goed. echt waar

kussssssssssssssssssssssss bar

Adverteer hier