Forums  ›  Gedichten  ›  Liefdesgedichten

eenzaam zijn de nachten

Advertise here!!

Citeren27.07.20080 likes
eenzaam zijn de nachten weer zonder jou.in plaats van warmte weer kou.jij ging van mij heen.ik ben nu voortan weer alleen.lang zijn de dagen die ik nu zonder jou slijt .terug is weer die eenzaamheid.alleen zou ik voortan weer zijn.ik zal weer vrij zijn.vrij en onzekker bang voor wat de toekomst mij nog meer zou brengen.hopelijk niet nog meer ellende.ik kan je maar niet vergeten.terwel jij niet eens meer weet hoe ik heet.eenzaam en verlaten kijk ik na buiten wachtend op die ster die mij toekomst voor spellen kan.ik ben zo bang .bang om voor altijd weer eenzaam te zijn.ik mis je om mij heen ik mis je geur en stem.ik ben nog steeds niet vergeten wie jij bent.je staat in m,n geheugen geschift.jij weet niet hoeveel ik jou mis.
Citeren27.07.20080 likes
Sissy, ik heb net even op je profiel gekeken en zag dat er werkelijk geen één positief bericht bij staat. Vind je het gek dat je leven zo K U T is? Probeer eens de mooie dingen van het leven te zien.

Als je profiel klopt en jij daadwerkelijk hoger onderwijs hebt genoten, dan zou je toch zeggen dat je pienter genoeg moet zijn om eruit te komen.
Citeren27.07.20080 likes
sissy ff vraagje.... hoe kan je nu iemand missen ,die jouw naam niet meer weet?

tja ik zal wel te blond zijn
Citeren27.07.20080 likes
zolang ik de verhalen van sissy lees ga ik dat vergelijken met een treurwilg
Citeren27.07.20080 likes
hoi sissy, weetje meid, je zult vast niet altijd alleen en eenzaam sijn, maar probeer er niet te veel bij een ander voor te leggen, je bent en blijft(mischien helaas) verantwoordelijk voor je eigen leven!

en aan vriendschap kan je mischien nog wel meer hebben want dat is meestal langer!

als je geen vrienden hebt vind je ze mischien hier wel, of ga o peen sport, un keertje uit enz...

ik weet hoe vervelend en moeilijk het is om je eenzaam te voelen, maar de enige die daar wat aan kan doen ben jeself!

mischien een huisdier nemen? een kat ? of hond?

je mag me altijd mailen vis hier hoor als je je alleen voelt!

kus kirsten

Adverteer hier