Forums  ›  Vraag & Antwoord  ›  Vraag & Antwoord

eenzaam en alleen

1

Advertise here!!

Citeren12.07.20060 likes
overmezelf

ik ben 22 jaar ik weeg 55 kg ben 1m75cm groot
ik woon in lokeren in een mooie apartement met terras
heb dieren ( vissen warmwater ) ik rook niet drinken A.L niet beroep werk bij de vuilkar tijdens de week en in het weekend in een discotheek

lievelingsdingen

prutsen aan oude pc's , grieks eten , fuiven , op café gaan

hobby's

digitale fotografie , website maken , deejay , fietsen , zwemmen , reizen met de trein en bus en tram
-------------------------------------------------- --------------------------------------
de persoon die ik zoek

een meisje van oost-vl tussen gent en sint - niklaas en de leeftijd 18 -------> 25 jaar en tussen de 55 ---> 60 kg en de groote 1m65cm ------> 1m80cm niet roken soms drinken kleur ogen bruin kleur haar bruin haar lengte kort of lang speelt geen rol dikte niet

ps safariman
Citeren12.07.20060 likes
Jammer, ik rook wel.
Citeren12.07.20060 likes
n ik ga nooit met de tram!
de volgende zal wel niet met de trein , denk ik .....

groetjes roger
Citeren12.07.20060 likes
als je tussen de 55 en 60 kg moet wegen kan je niet eens dik zijn dan moet ongelofelijk dun zijn
Citeren12.07.20060 likes
hmm ;) 1.59 , 48 kg bruine ogen beetje bruin haar maar ... te oud 35 jaar en rookt volop

Advertise here!!

Citeren12.07.20060 likes
bijna shir......
Citeren12.07.20060 likes
uhm woon niet in de goede plaats, half jaartje te jong, weeg te zwaar maar kan kwam lengte als het tot en met de 1.80 is wel, heb geen bruine ogen... maar rook niet!! hahaha

hahaha veel suc6

kuss kirsten!
Citeren13.07.20060 likes
Uhm ben geen meisje, woon niet in de juiste omgeving, voldoe wel aan de leeftijd, helaas niet aan de kilo's, maar weer wel aan de lengte. Rook niet, drink soms, maar heb geen bruine ogen, maar dan weer wel bruin haar ( nou ja bijna dan)

leuke hobby met de tram reizen, vind ik ook enig. Al is de metro nog eniger. Trouwens 55 kilo en 1.75 is zeker wel vel over been of niet.
Maar ik ben bang dat de persoon die zoekt niet veel voorkomt op deze aardbodem .
Citeren13.07.20060 likes
das jammer weeg 103 kilo, val ook altijd buiten de boot

en daarbij rook ik ook nog, en heb ook geen bruin haar.

xx roos
Citeren13.07.20060 likes
Hahahahahahahhaha ik voldoe ook niet alhoewel...... ik rook niet... Sterkte safari..... je hebt wel eisen zeg hahahahaha

1

Adverteer hier