Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

een schok

Advertise here!!

Citeren24.05.20080 likes
mij leven vliegt aan mij voorbij.het gelukkig zijn hoort er even voor mij niet bij.ik kan even niet meer vrolijk en gelukig zijn.ik heb een schok te verwerken.en mag even een tijdtje met flinke zenuwen zitten.er zijn kleine kanker gezwelen gevonden bij mij van dat nieuws word ik niet blij.ik geniet nu van elk minuut van mij leven en probeer het beste in het leven te nemen.ik geniet nu meer van mij kids want stel je voor dat het straks toch kwaad aardig is ik wil ze nu al mij liefde schenken zodat ze altijd positief over mij zullen denken.het leven gaat door ook voor mij ook al is dit een narigheid .nog even afwachten moet ik voordat ik de uitslag krijgt.laten we het beste hopen.want ik wil het geluk van mij gezin niet slopen.ik wil hun geen verdriet doen.ik weet wat kanker kan zijn mij oma is aan die ziekte bezweken.dus ik weet wat het voor mij en mij gezin kan betekennen.de zenuwen gieren door mij heen.gelukkig ben ik niet alleen.die gedachten troost mij .ik heb gelukkig mensen om mij heen.die houden mij tot nu toe te been.
Citeren24.05.20080 likes
Sissy beginnede positief gaan denken is 1e stap voor genezing en wacht eerst de uitslag af of het wel defentief is zijn hier meer die het hebben overwonnen maar wens je er sterkte mee gr Visser
Citeren25.05.20080 likes
dank je visser ik weet het heb het al een keer over wonnen .dus ik weet ook dat het mee kan vallen .maar daarvoor pieker ik wel .gr francisca
Citeren26.05.20080 likes
wow, wat een verhaal en geloof me het is niet niks! Ik hoop dat je er goed over kunt praten met de mensen die je lief zijn, opkroppen heeft geen zin voor zowel jou als de anderen. ( mijn vadar heeft zeg maar prostaat kanker over wonnen) dus ik weet wat voor een impact het heeft. Heel veel sterkte en kracht in deze moeilijke tijd lieve sissy
Citeren26.05.20080 likes
meis positief blijven eerst afwachten wat de prognoses zijn ,kanker wil niet altyd zeggen dat je dood gaat ,.kan me voorstellen dat je je rot schrikt met z"on uitslag

heel veel sterkte en veel liefs uit enschede

Advertise here!!

Citeren26.05.20080 likes
sissy even voorbeeld hou je er aan vast in 2001 werd bij mij longkanker geconstateerd doktoren gaven mij nog 1 jaar na 4 chemo kuren en 15 bestralingen en 9 maanden mijn stem kwijt te zijn geweest ging het prima met me ook nog uitzaai gehad in 2005 en 2006 naar hersen is ook weg bestraald en ben overal goed doorheen gekomen met positieve instelling wacht eerst maar uitslag af want dat jaar wat ze mij nog gaven is erg lang aan het worden gr kussssss visser
Citeren26.05.20080 likes
idd visser , maar je maakt je zelf alleen maar gekker en gekker zo Francis

Heb lever kanker gehad en heb altijd geroepen ik wordt niet ouder dan 30, vlak na me dertigste constateerde ze een gezwel van 12 en halve cm op me lever en vlak voor me trouwen.
Moest bij de huis arts komen met me man en we moesten samen maar genoeg tijd door brengen want we zouden elkaar hard genoeg nodig hebben.
Ik had dus gelijk .
Ben na me trouwen geopereerd , duurde ruim 4 uur de operatie , rib door gezaagt en schapen die hap en ik ben er nog ( soms denk ik wel eens jammer ) maar achter af ben ik een dolgelukkige dame.
Citeren26.05.20080 likes
heel veel sterkte sissy en positief blijven denken he

dikke kusssssssss

Adverteer hier