Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

een poetstik

1

Advertise here!!

Citeren05.12.20070 likes
hoi

ik ben nu twee weken naar nieuwe baan/werkgever
hier is het veel rustiger, dan me vorige baan, en zo is er dus ook meer tijd om te "poetsen"

toen ik mijn 1e dag had gehad, heb ik thuis alleen maar gelachen...maar nu ondertussen...gaat me lachen een beetje over...

in een dienst van ongeveer 4 uurtjes, moet je 3 keer toilet doen, en denk..aan de muren, die mag je zeker niet vergeten
ik dweil ongeveer 5 keer de vloer van toilet.

de winkel, nadat er wat zand ligt, ga je stofzuigen
vlekken, worden zo snel als kan, weg gedweild
koffie machine, in die 4 uur, twee keer...

en ben je klaar en heb je tijd over, ga je een schap poetsen
bijvullen is niet veel, want weinig klanten weinig bijvullen.
ik werk in een pand, waar het zo schoon is, dat ik niet eens weet als rustig is wat ik nog kan poetsen.pfffff
en voor je naar huis gaat, zuig je de shop, poets je de wc, dweil je de shop.kassa gedeelte en veegt over de deur.
en ook waaien de doekjes papier en de plastic handschoenen nu met harde wind weg, je vult aan, voor de 3 klanten die er snachts zijn....

ik snap dat hij (eigenaar) wil hebben dat je wat doet voor je loon, maar ik word ondertussen hartstikke gek hiervan.

misschien krijg ik van sinterklaas wel een schortje cadeau

gr jeanette
Citeren05.12.20070 likes
pppfffff
Citeren05.12.20070 likes
ojee jean hier wordt je niet gelukkig van
Citeren05.12.20070 likes
hoop dat het niet besmettelijk is
Citeren06.12.20070 likes
geen schortje gekregen

hoop dat zaterdag regent, dan weet ik tenminste waarom ik dweil

gr jeanette

Advertise here!!

Citeren06.12.20070 likes
tjeeeee jean

dikke kusssssssssssss
Citeren06.12.20070 likes
pfffffffffff jean,vind het heel naar voor je,maar hou je haaks meis,dikke kussss en knuffffffffffffffffffffffffffffff
Citeren07.12.20070 likes
mischien dat de kerstman ingrijpt jean
Citeren17.12.20070 likes
hoi

kwam gister op me werk, moest me baas aflossen.
zegt ie: doe je dadelijk nog even de pompen poetsen en effe de knoeivlekken schrobben....zegt ie zelf, ja, is koud, maar veeg je maar snel.
sta ik te schrobben (had al koude handen van pompen poetsen) komt een mevrouw, zegt ze, jij bent gek, sta je met deze kou te schrobben.tja....

vorige week kwam hij,pakt hij sleutel van koffie apparaat, gaat ie kijken of ik daadwerkelijk dat ding had schoongemaakthad ie wel pech, want was al gedaan

gister kom ik, vroeg ik of hij eindelijk de lijst klaar had voor te werken, had ie nog niet gedaan. hij zou bellen (niet gedaan)
ik vraag, hoe zit het met toeslag op zo'n feestdag (kerst) zegt ie, nou normaal doe ik 100 of soms 150(%)
ohhhhhhh.....
gister avond kwam ie weer, komt ie effe wat van kantoor halen, whahahhaa had ie pech, alles was gepoetst.
ik merk ondertussen, dat ik van ellende, ook al een vloer dweil, die niet vies is, een doek ergens overheen haal, ook al was niet nodig pfffffff.
Citeren17.12.20070 likes
walgelijk mannetje die baas van jou.

doe hem maar niet de groete van roos

1

Adverteer hier