Citeren05.12.20070 likes
hoi
ik ben nu twee weken naar nieuwe baan/werkgever
hier is het veel rustiger, dan me vorige baan, en zo is er dus ook meer tijd om te "poetsen"
toen ik mijn 1e dag had gehad, heb ik thuis alleen maar gelachen...maar nu ondertussen...gaat me lachen een beetje over...
in een dienst van ongeveer 4 uurtjes, moet je 3 keer toilet doen, en denk..aan de muren, die mag je zeker niet vergeten
ik dweil ongeveer 5 keer de vloer van toilet.
de winkel, nadat er wat zand ligt, ga je stofzuigen
vlekken, worden zo snel als kan, weg gedweild
koffie machine, in die 4 uur, twee keer...
en ben je klaar en heb je tijd over, ga je een schap poetsen
bijvullen is niet veel, want weinig klanten weinig bijvullen.
ik werk in een pand, waar het zo schoon is, dat ik niet eens weet als rustig is wat ik nog kan poetsen.pfffff
en voor je naar huis gaat, zuig je de shop, poets je de wc, dweil je de shop.kassa gedeelte en veegt over de deur.
en ook waaien de doekjes papier en de plastic handschoenen nu met harde wind weg, je vult aan, voor de 3 klanten die er snachts zijn....
ik snap dat hij (eigenaar) wil hebben dat je wat doet voor je loon, maar ik word ondertussen hartstikke gek hiervan.
misschien krijg ik van sinterklaas wel een schortje cadeau
gr jeanette
ik ben nu twee weken naar nieuwe baan/werkgever
hier is het veel rustiger, dan me vorige baan, en zo is er dus ook meer tijd om te "poetsen"
toen ik mijn 1e dag had gehad, heb ik thuis alleen maar gelachen...maar nu ondertussen...gaat me lachen een beetje over...
in een dienst van ongeveer 4 uurtjes, moet je 3 keer toilet doen, en denk..aan de muren, die mag je zeker niet vergeten
ik dweil ongeveer 5 keer de vloer van toilet.
de winkel, nadat er wat zand ligt, ga je stofzuigen
vlekken, worden zo snel als kan, weg gedweild
koffie machine, in die 4 uur, twee keer...
en ben je klaar en heb je tijd over, ga je een schap poetsen
bijvullen is niet veel, want weinig klanten weinig bijvullen.
ik werk in een pand, waar het zo schoon is, dat ik niet eens weet als rustig is wat ik nog kan poetsen.pfffff
en voor je naar huis gaat, zuig je de shop, poets je de wc, dweil je de shop.kassa gedeelte en veegt over de deur.
en ook waaien de doekjes papier en de plastic handschoenen nu met harde wind weg, je vult aan, voor de 3 klanten die er snachts zijn....
ik snap dat hij (eigenaar) wil hebben dat je wat doet voor je loon, maar ik word ondertussen hartstikke gek hiervan.
misschien krijg ik van sinterklaas wel een schortje cadeau

gr jeanette