Forums  ›  Gedichten  ›  Rouw en trieste gedichten

een papa is meer als een verwekker!!!

1

Advertise here!!

Citeren09.10.20120 likes
je zegt ik en papa van twee,
twee practige kinderen,
en alles ligt alleen aan haar,
want zei is verder gegaan met leven,
zei kreeg een nieuwe relatie,
en hij nam de zorg over van haar en mijn kinderen,
en dat maakt je blijkbaar boos en verbittert,
en koos hier na voor haat,
maar wat was en is jou aandeel in deze?!
want tot nu toe heb je alleen gewezen,
en onder tussen liet jij je kinderen in de steek,
en kon je alleen nog verwijten maken na de gene die wel daar klaar stond,
toen je kids weer liet vallen,
hij was daar zoals een papa/vader moet zijn,
en het is een feit,
het doet pijn,
maar wees ook eens eerlijk..en zeg ik heb spijt,
en de enige die ik in deze kan verwijten is mezelf,
van plaats altijd het eindeloze gewijs!
Citeren10.10.20120 likes
vader zijn is meer dan alleen de verwekker van de kinderen als vader heb je onvoorwaardelijke liefde voor je kids dat gaat boven alles ., daar sterf je voor als het moet daar voor gaje door het helle vuur zonder vragen je vrouw en kinderen zijn de diamanten inje leven
je rijkdom ..laatje je kinderen in de steek je eigen vlees en bloed jou na geslacht hoe karakterloos kunje zijn ..

sorry moest me ff van het hart

groetjes plofff
Citeren10.10.20120 likes
Je vader moet je held toch zijn
Nou mijn echte vader of hoe je het ook noemt.
Mijn vader heb ik gekend tot mijn 7 e toen ging het niet meer tussen mijn vader en moeder , ze gingen uit elkaar en hij vond toen ook dat zijn eigen 2 dochters niet meer de moeite waard waren.
Hij liep zo uit ons leven, en liet mijn ma alleen achter met 2 meiden van 7 en 9, nog steeds denk ik hoe heeft hij dat kunnen doen.
Toen ik mijn eigen dochter kreeg, had ik contact gezocht met hem hij was tenslotte toch de opa van mijn dochter
Wat was dat moeilijk ik dacht je vlieg elkaar in de armen en alles komt goed niet dus.
Hij vergat mijn dochters verjaardag en toen was het klaar voor mij, er knapte iets en ik heb het contact verbroken mijn zus heeft het langer vol gehouden, maar heeft nu ook al 7 jaar geen contact meer.
Rond mijn 9 e verjaardag kwam mijn stief VADER bij ons, ik was een eigenwijsheid soms maar hij was er en is gebleven. Hij is voor mij mijn vader en veel belangrijker dan die man die zich de eerste 7 jaar van mijn leven vader mocht noemen.

Dit moest ik ook even kwijt, en ploff het lucht op
Citeren10.10.20120 likes
Ondanks mijn boosheid raakt dit gedicht me recht in mn hart. Ik ben degene naar wie gewezen word in het gedicht. Het kan zo leuk zijn. Rancune is een enorme drijfveer voor mensen, meer dan het zien wat goed is voor kinderen. wat een klootzak ik ook kan zijn op chat, ik kan iedereen rechtaankijken en zeggen: Ik zorg voor de kids, ze noemen me papa en ben verdomd trots dat ze in mn lven zijn
Citeren10.10.20120 likes
aap ik vind je een super papa!!

en idd de verwekker is niet automatisch de papa!
de papa is iemand die voor ze zorgt alsof t zn eigen kids zijn, die overal voor wil zorgen dat ze niks tekort komen!

ode aan de papa's, niet aan de verwekkers!

Advertise here!!

Citeren14.10.20120 likes
plofff: een zus heeft ook een broer nodig, onvoorwaardelijke liefde. ik mis je broer.
afz. Je zus

flappie het is bijna kerst
Citeren14.10.20120 likes
Als je dit allemaal leest he dan heeft iedereen liefd,e nodig. Als vader,moeder,opa,oma,broer,zus,echtgenoot,echtgeno te,vriend,vriendin en nooit je eigen kinderen vergeten , iedereen heeft liefde nodig!!!!!!! Niemand kan zonder liefde leven.
Citeren21.11.20120 likes
sommige kerels zijn echt wel alleen verwekkers....die ervaring heb ik hier.....niet dat ik het erg vind alles is van mama:-)en ben daar zelf heel blij om...maar voor de kids vind ik het minder leuk....vooral de oudste de nu gaat nadenken over dingen...en mama vaak vraagd om hem in steek te laten.....wat ik nooit van me leven zal doen....mijn kids zijn mijn leven
Citeren14.06.20130 likes
mijn verwekker en ja meer was en is het nooit geweest heeft mij en me moeder alleen vreselijk geslagen vernederd en ja het ergste sexueel misbruikt dat kan je dus geen vader noemen,mijn kinderen hebbe hem nooit gezien.mijn vader die ik kreeg toen ik 8 jaar was ja dat was een vader een schat deed alles om ons weer gelukkig te maken en dat is hem goed gelukt wat een lieverd was dat en een fantastische opa voor mijn kinderen . helaas is mijn lieve vader 3 jaar geleden overleden pap ik was trots dat jij mijn vader mocht zijn,van mijn verwekker walgde ik
moest het effe kwijt
Citeren14.06.20130 likes
mijn bio vader deed meer dan dat verkrachte
meerder malen, ging zelfs mijn oudere broers erbij halen.Ik was een kind van 4 het ging door tot mijn 7e
Hoe kun je zo iemand vader noemen.
I k haat hem zo hij heeft alles afgepakt.
toen mijn pleeg vader, ach wat was ie lief,geestelijk mishandeld. ik was er wel maar ojee als ik niet lief was, dreigen dat ik terug moest naar. je bio paps:
mijn veilige haven was niet zo veilig.
je dobbert in een bootje zonder stuur,
dit waren mijn kinderjaren, vol pijn en verdriet,
een veilige haven had ik niet
yboika

1

Adverteer hier