Citeren08.02.20100 likes
tussen de middag bij theater groep plubo heb ik altijd pauze en dan kunnen we effe relaxen en dus ook deze maandag middag ik had net mijn lunch op en zag dat mijn ex ellis ging ligen dus wat denk je ik had mijn jas over haar heen gelegd en toen later dacht ik van laat laat ik er maar ook eens bij komen liggen en ja daar lag ik dus en toen even later kwamt andrea een goede vriendin van mij en ellis erbij liggen nou dan raad je het wel dus toen lagen ellis ikke en andrea op een soort van houte podium waar ook alle stoelen en techniek stonden dus ik ging even op andrea liggen en toen ging andrea even later weg en ellis moest even naar de wc toe en toen pakt ik het kussen af en ging er op liggen en ja haar ellis kwam terug en dan raden jullie het al wij begonnen een beetje lol te maken over het kussen over wie er eerst op mag en ja zei had gewonnen maar ik dacht na van als er geen kussen meer is dan gebruikte ik ellis als kussen en ze zei ook van dat als ze geen vriendje meer had ze mij terug wou hebben als vriendje
einde
einde