Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

een gesprek met God

Advertise here!!

Citeren16.02.20080 likes
ik denk, dat God de mens heeft verlaten...... en ikzelf begrijp dat best, want sinds wij hier op aarde zijn.... hebben we erg veel dingen verpest.... '' kunt U de wereld dan niet redden? '', sprak ik tot de Grote Baas..... '' ja zeg, ik zal effe wachten... ik heet toch zeker geen Sinterklaas?? ''.... mensen willen immers toch niet leren, hebzucht, moord en jalouzie.... wisten niet God's werk te waarderen, vergif in de grond door alle chemie.... Laat de mens nu maar eens weten, dat ik het zo niet heb bedoeld.... omdat ze telkens weer vergeten, hoe ik mij moet hebben gevoeld toen ik het leven had geschapen.... alles schoon en fris en groen.... planten, bomen, slangen, apen, ik zou het nu heel anders doen.... nee, de mens op aarde zetten was misschien mijn grootste fout, legers die een land bezetten.... anderen op zoek naar goud.... ja, ik heb de mens verlaten en bemoei me er niet meer mee.... ik wil er dan ook niet meer over praten, zoek het maar uit.... Ik doe niet meer mee!!!
Citeren16.02.20080 likes
en als we nu goed er over nadenken Mark is dit wat er is gebeurd alleen de mens wil niet meer terug naar het oude alles moet groter luxer en mooier maar je hebt her goed weergeven
Citeren09.03.20080 likes
klopt helemaal de mens heeft het meeste verpest dit wilde go niet dit betreur hij sissy
Citeren13.09.20080 likes
dankjewel, Sissy.....

het is een van mijn serieuzere filosofieen.....

speciaal voor al die positivo's onder ons.....

want ik begrijp echt niet waar al die mensen.. al die positiviteit vandaan halen!!
Citeren23.11.20080 likes
en het gaat maar door,er komen steeds meer mensen bij,ik denk dat God wel af entoe ingrijpt,denk maar eens aan een ramp hier en daar, de aarde herstelt zich altijd wel weer

Advertise here!!

Citeren17.12.20080 likes
helemaal mee eens mark

Adverteer hier