Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

een gedicht voor mij van een super lieve vriendin

Advertise here!!

Citeren09.09.20090 likes
lieve visser,

dat zal ik zeker doen visser, ik ben net thuis en heb heerlijk gewerkt, ik ga me zo even douchen en dan met eten beginnen, mijn twins mogen weer naar voetbal training, en als het goed is hebben ze nog een oefenwedstrijdje en dan zaterdag echt een competitie wedstrijd, ben benieuwd maar ze voetballen echt heel erg leuk, en ben berentrots op ze, dikke kuss en knuffff
Citeren10.09.20090 likes
ik stoppen bonn doe niet eens wat
zei alleen iets wat gewoon zo is
en dat mag ook wel een keer gezegd worden toch
Heb je het al vaker gezegd ook maar nou dus weer
ook al heb je zelf teveel aan je hoofd je bent er toch altijd weer voor een ander zover het kan en lukt en das gewoon heel fijn ook
maar zal nou wel ff stoppen moet nog opschieten ook whahah

kuss &nd knuff
Citeren10.09.20090 likes
whahahahahah lieve Wilma, thanks vind ik heel lief allemaal van jullie, maar ik ben gewoon zo en geef veel om andere mensen. Ik wens iedereen een fijne dag toe, dikke kuss en knufff
Citeren10.09.20090 likes
gelukkig voor vele mensen dat je zo bent want zoals jij bent zijn er nog maar weinig mensen van en ja echt Bonneke je heb een hart van goud en ja echt Bonneke je bent een topvrouw

kusssssss en knuffffffff
Citeren10.09.20090 likes
ze heeft al zoveel veren nu krijgt ze er nog meer

Advertise here!!

Citeren10.09.20090 likes
whahahahahaha visser, ga je me nu de gek weer aansteken.
Maar hou maar snel op jullie, want ik ga nog eens naast mijn schoenen lopen en word er erg verlegen van. Maar ik wil jullie wel bedanken voor jullie lieve woordjes allemaal, dikke kuss en knuffff
Citeren10.09.20090 likes
lieve ajax,

ik heb heel veel respect voor je, en ben enorm trots op je meis. Ik zal je zo nog even terugmailen naar aanleiding van jou mails en dan ga ik lekker slapen, ben doodmoe, heb een lange en drukke dag achter de rug, dikke kuss en knuffffffffff
Citeren10.09.20090 likes
ik denk dat het je goed zal staan Bonneke een veren rokje
Citeren10.09.20090 likes
zou je denken visser???????????? hahahahaha lig hier helemaal dubbel............maar het is nu echt bedtijd voor me, dus welterusten en slaap lekker allemaal, dikke kuss en knuffffff
Citeren10.09.20090 likes
we weten wat we aan elkaar hebben en laat het zo blijven Bonneke wens je welterusten knuffffffffffffffff

Adverteer hier