Forums  ›  Gedichten  ›  Overige Gedichten

een gedicht voor mij van een super lieve vriendin

1

Advertise here!!

Citeren08.09.20090 likes
Dit gedicht heb ik van iemand gekregen hier op kletsen. Het heeft me heel veel gedaan toen ik deze kreeg van haar. Dank je wel, en blijf in jezelf geloven meis, dikke kuss en knufff hvj als vriendin

Wat er ook gebeurt, hoe snel
De tijd ook gaat.
Al veranderd alles&de wereld vergaat
Nooit laat jij me zakken,
Nooit laat je me staan.
Wat er zich ook afspeelt,
Wat me ook te wachten zal staan.
Jij bent de enige op wie ik kan
Bouwen, alleen aan jou kan
ik al mijn geheimen toevertrouwen.
Ook al kennen wij elkaar nog
Maar net een jaar.
Ben jij het beste wat me ooit is
Over komen, echt waar!
Citeren08.09.20090 likes
Mooi,en het is ook zo!!
knipoog
Citeren08.09.20090 likes
dank je wel lieve wonder, dikke kuss en knuff Hoe is het met jullie??? Ik heb je nog een paar keer gemailt, omdat ik heel benieuwd was hoe het met je zoon gaat en of er al meer bekend was. Maar ik hoorde niets terug en heb je daarom even met rust gelaten, ik dacht misschien heb je er gewoon even geen behoefte aan, maar jullie zijn wel in mijn gedachten. Dikke kuss en knufffffffff
Citeren09.09.20090 likes
heej bonn

mooi gedicht hoor
en tis ook zeker waar
Ook al gaat het met jezelf niet super toch sta je altijd weer voor een ander klaar

Liefss
Citeren09.09.20090 likes
lieve wilma,

dank je wel, maar stop jullie nu maar, ik word er verlegen van....................whahahahahahah ik en verlegen???? Dikke kuss en knufff en ik wens je een hele fijne dag toe hvj als vriendin

Advertise here!!

Citeren09.09.20090 likes
het is wel zo Bonneke en jij staat zelfs voor elke zwakkere klaar en je doet het goed zoals je met je raad degene die dat nodig hebt bijstaat fijne dag kussssssssss knufffffffffff Visser
Citeren09.09.20090 likes
thanks voor je zeer lieve compliment visser, maar zo zijn er wel meer hoor, kijk maar naar jezelf, dikke kuss en knuff en een fijne dag ook gewenst
Citeren09.09.20090 likes
meen je dat nou Bonneke heb jij dat dan ontdekt toch ook een compliment waard dat je op ontdekking bent gegaan knuffffffffffffffff
Citeren09.09.20090 likes
hahahaha visser ja dat meen ik echt, alles wat ik zeg komt uit de grond van mijn hart, ik zal je zo nog even terugmailen en anders vanmiddag, ik ga zo werken, dikke kuss en knufff
Citeren09.09.20090 likes
ik wens je dan een hele fijne werkdag en gebruik het bankje van Carin knufffffffffffffff

1

Adverteer hier