Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

een affaire

Advertise here!!

Citeren30.07.20130 likes
Een man had al een paar jaar een affaire met een Italiaanse vrouw.
Op een avond vertelde de vrouw hem dat ze zwanger was.
Omdat hij zijn huwelijk en zijn reputatie niet wilde verpesten, betaalde hij haar zodat ze naar Italië kon gaan om heimelijk het kind ter wereld te brengen.
Als ze in Italië zou blijven om het kind op te voeden, zou hij het kind financieel ondersteunen tot het 18 jaar oud was. Ze stemde ermee in en vroeg hoe ze hem moest laten weten wanneer het kind geboren was.
Om het discreet te houden, vroeg hij haar om slechts een kaartje te sturen met daarop slechts het woord "spaghetti".
Dan zou hij ervoor zorgen dat de betalingen geregeld zouden worden.
Negen maanden later haalt zijn vrouw de post uit de brievenbus.
"Schat", zei ze, "je hebt wel een heel vreemd kaartje uit Italië ontvangen".
"Geef maar hier", antwoordde hij.
Zijn vrouw gaf hem het kaartje en keek toe terwijl haar man het kaartje las, bleek werd en flauw viel.
Ze pakte de kaart en las:
5x "Spaghetti, drie met balletjes en twee zonder. Stuur extra saus".
o_-
Citeren30.07.20130 likes
leuk verhaal
Citeren31.07.20130 likes
Hehe

Piet en toos van dalen zijn inmiddels al aardig op leeftijd en na een huwelijk van zo'n 55 jaar komt piet helaas te overlijden.Aangezien hij het nooit zo nauw nam met de huwelijkse trouw vond toos dat ze hem uit wraak in een kartonnen doos moest begraven en zo gezegd,zo gedaan,piet van dalen werd begraven in een eenvoudige,kartonnen doos.Na ongeveer een jaar krijgt toos berouw en ze schaft alsnog een mooie blankhouten kist aan en ze vertrekt richting kerkhof om wijlen haar echtgenoot op te graven en hem in de nieuwe kist te stoppen.eenmaal aangekomen bij de kartonnen doos komt toos tot de conclusie dat deze helemaal leeg is,er ligt alleen een klein briefje in.toos pakt het briefje en ze leest wat er opstaat:Lieve toos,ik lig niet meer in mn doos,maar ik lig nu in graf vijf,bij een ander lekker wijf!!!!
Citeren05.08.20130 likes
Vlaams mopje

Fons en Mariette zijn aan het fietsen en wanneer Fons een hindernis moet ontwijken en achter zijn Mariette moet rijden,
roept hij tegen zijn vrouwke: 'Marietteke, als ik uw poepeke zo zien draaien is het precies ons wasmachine.

Mariette doet of ze niks heeft gehoord en fietst verder.

Wanneer diezelfde avond Fons zijn Mariette bij het aantrekken van haar slaapkleed in haar Eva-kostuum ziet rondlopen,
begint zijn bloed te kriebelen en hij zegt : 'Mariette, als ik uw wasmachientje bezie, loop ik over van de goesting. Kom, laat ons nog ne keer den nacht van ons leven hebben'.

Mariette bekijkt hare Fons, die ondertussen al in Adamskostuum staat en antwoordt : 'Fonske, doet gij maar een handwaske, jongen. Want voor zo'n klein waske, steek ik mijn machine ni in gang zulle!!'

Adverteer hier