Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

echt jammer................

Advertise here!!

Citeren09.04.20060 likes
niks van aan trekken peet, we staan achter jou, maar je moet wel blijven

dikke kussss en knuffffffffff
Citeren09.04.20060 likes
vrouwtje wil gewoon meer tijd ,om naar mijn cd's te luisteren . dat is het natuurlijk................he vrouwtje ,niet weggaan hoor ,hoe moet ik anders op de hoogte blijven van de nieuwste cd van frans bauer.....................
Citeren09.04.20060 likes
lief allemaal en echt bedankt voeld goedzulke lieve reacties maar weet echt nog niet of ik blijf voel me echt kut als ik op kletsen ben sorry xxxxxxxxxxxx petra
Citeren09.04.20060 likes
Is niet prersoonlijk bedoeld hoor.

Zoveel mensen die maar wat over me kletsen,
niet beseffend dat ze me zo kwetsen.
Vogel gevangen in een kooitje van moraal,
bijt z'n snavel stuk op de tralies van roestvrij staal.

Schelpenzand doet me denken aan het strand,
waar ik alle schepen achter mij verbrand.
Waterval van emoties vullen m'n hoofd,
maar geluk is een ongrijpbare dimensie
waar ik allang niet meer in geloof.

Ik moet verder leren,
werken en presteren.
Soms anderen bezeren,
alles om de baas te imponeren.

Evenwichtig als de natuur in een perfecte balans,
terwijl ik in een stervend regenwoud dans.
Soms hoor ik de buldozers dichterbij komen,
maar dan verschuil ik me haastig in mijn dromen
die nooit uit zullen komen.

Maar dan kan ik tenminste met mezelf kletsen,
is er niemand op aarde die mij kan kwetsen.

.
Citeren10.04.20060 likes
he vrouwtje kom op lees er langs en anders vraag ze wie over je roddelt wat ze tegen je hebben je bent een moderne oma van deze tijd je laat je niet op je kop zitten hoor je hoort bij kletsen als je weg gaat laat je iemand lachen en degene die over je roddelt hoort niet te lachen nee jij moet lachen kus van visser

Advertise here!!

Citeren10.04.20060 likes
vrouwtje,..... was jij niet een van de gene die zulke dingen niet op scroll moest zetten, maar dan de personen in pv er op aan spreken,.....zei jij dat niet ook tegen mij?? al dat geschreeuw over ik kom niet meer enzo,..... goeie reclame jo hee,.. voor de site,.... vooral leuk als je dat ven een modje terug leest,..... juist jij had beter moeten weten,..lijkt me verstandig als dit van het forum word verbrand!!

topdrop,.....de openboek (grijnst stiekem naar mram, hihi openboek)
Citeren10.04.20060 likes
oke toppie sorry dan bij deze zal hier niets meer schryven als jij vind dat dat niet kan omdat je mod bent zou ik je op scroll in p het een en ander mogen uitleggen? voel me hier nu niet erg prettig over maar dat zul je wel snapen? groetjes petra
Citeren10.04.20060 likes
sorry toppie bedoel dus kan ik op kletsen even p me je? gr petra
Citeren10.04.20060 likes
miss is het beter om dit onderwerp te sluiten, lijkt me beter ook voor de chat

mama
Citeren10.04.20060 likes
Volgens mij worden er veel te veel prive problemen hier op de chat gegooid,Ik wijs naar niemand,maar hou het gewoon prive en kom hier gewoon lekker lol maken,Als mensen last van elkaar hebben ga het dan prive uitvechten,zo maak je het alleen maar beter hier

Zou het hierbij maar sluiten hier

Groetjes baco

Adverteer hier