Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

echt jammer................

1

Advertise here!!

Citeren09.04.20060 likes
hoi lieve mensen wou ff zeggen dat ik op het moment niet echt meer met plezier op kletsen kom,er zyn mensen die mij behoorlijk in het vaar water zitten he ,ik kom hier echt voor mijn plezier vind dit echt jammer heb het idee dat sommige mensen mij negeren omdat er schynbaar over mij word geroddeld echt vind dit zo jammer he kom hier namelijk erg graag maar zal het nog ff aankijken hoe het gaat anders zal ik de chat helaas moeten verlaten de lol gaat er zo echt af .misshien komt dit bij jullie kinderachtig over maar ik zit er dus echt mee groetjes petra
Citeren09.04.20060 likes
hey vrouwtje46,

moet je niet mee inzitten hoor, van mij mag je blijven. Kuss

al die tijd was ik alleen omdat ik mezelf was vergeten
terwijl ik dacht dat ik overal alleen voor stond
stond ik daar al die tijd samen met mezelf alleen
vaak eenzaam voelend maar altijd samen zijnend
heb ik vele gered door mezelf achter te laten
maar nu ik mezelf ga redden
zal ik vele achter mij moeten laten
Citeren09.04.20060 likes
lief van je frank doet me goed dit te horen kusssssssssssssssssssssssss
Citeren09.04.20060 likes
gevoelswaarde

hier op aarde

wordt verkregen

door te geven

waarna jezelf pas ontvangen kan

.
Citeren09.04.20060 likes
Hoi Petra,

Nee hoor is niet kinderachtig, ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb het, zoals je weet, zelf ervaren op de Sjetten.nl dat bepaalde mensen mij oneerlijk behandelden. Maar weet je nog wat je toen tegen mij zei, Petra? .... ;) Het zegt meer over die mensen dan over jou. Haal de goeie eruit en laat de rest... Succes, maak je niet te druk en blijf gewoon. Groetjes , Flair

Advertise here!!

Citeren09.04.20060 likes
Heyy Petra,

Laat je hier niet wegjagen hoor ..En als het komt door gisteren dan spijt me dat ..Maar had gisteren een echte kl**** dag en ging me niet af ....
Weet niet of je daat iets aan hebt dat ik zeg dat je blijven moet, maar moest dit toch ff kwijt !!

knuff en kuss
mama xxxxx
Citeren09.04.20060 likes
lief flair bedankt he echt super xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Citeren09.04.20060 likes
oke mama bedankt groetjes petra
Citeren09.04.20060 likes
och petra toch......wat lees ik nu?
heb ik niets van gemerkt......, maar ja.......ik heb het ook vaak druk hier he........hahahha
en daarbij.....iedereen heeft toch een bepaald groepje mensen waar ze het meeste mee kletsen.......sommige wissel je af en toe eens een woordje mee...

mijn oma had een oude spreuk :
"het ware te wensen, dat alle mensen, met hun gebreken, zichzelve bekeken, dan zouden ze het praten, van anderen wel laten.........."

oude wijsheid...............

vrouw...............ik vind jou een schat en zou het jammer vinden als je hier weg zou blijven.....
..............kom op.....girl-powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

dikke kus en knuffel van jose
Citeren09.04.20060 likes
heymutske ben je nou helemaal gek zeg ze lulen altijd ffnet doen wat flair zegt denk aan de goeien he letop jaloezie maakt veel kapot ik ben er nog hoor gekkie en er zijn ook goeie mensen die jou alle geluk van de wereld gunnen hele dikke kussssss van mij hoor petra

1

Adverteer hier