Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

druk druk druk

Advertise here!!

Citeren09.12.20060 likes
he jah dat heb je soms he, vanalles te doen en te weinig tijd lijken te hebben voor anderen dingen...
noujah over 2 weken kerstvakantie en dat betekent nu dus voor school van allerlij dingen afsluiten, toetsen, certificaten en diploma's halen, werkstukken inleveren, presentaties houden, stage plekken zoeken enz...
en ondertussen, kerstinkopen doen, wat bijverdienen en natuurlijk ook nog elke dag sporten!

hmm ja dan blijft er soms wat weinig tijd over, ja me kamer schoonmaken kan nog wel ff wachten al 3 maanden ofsow! op opruimen na dan, je ziet de stofbergen vast al voor je..., net als foto's van de zomervakantie inplakken, fietsen schoonmaken, maarja strijken en wassen blijf ik tog maar wel doen anders heb ik geen kleren meer...

maarja dan wil ik natuurlijk ook nog super graag hier het forum komen vol kladden, en in de chat het beeldscherm roze laten kleuren!

hmm maargoed daar ben ik duz ff wat minder...
maar goed over 2 weken is het kerstvakantie( die ookal behoorlijk volgepropt sit, met leuke dingen natuurlijk haha) en dan kan ik jullie weer meer lastig vallen!

dikke kussss kirsten!
Citeren09.12.20060 likes
Tja.. je bent jong en je wilt te veel...

Adverteer hier