Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

doei oma!!!

2

Advertise here!!

Citeren23.10.20060 likes
waarvoor lukt het me nu niet een gedicht voor haar te maken?
voel echt schuldig hoor amar i kweet gewoon niet wat neer te setten op papier, me vader en broer vertellen wat op de crematie en me moeder zou het erg leuk vinden als i keen gedicht schreef, amar nu lukt het duz helemaal niet, iets moeten schrijven gaat tog ook niet?
voel me echt schuldig nu hoor, straks heb ik helemaal niks, komt ook lekkr aardig over uhum...

kus kirsten!
Citeren25.10.20060 likes
ja ik schrijf hier nu nog even voor de laatste keer wat!

gisteravond kon ik bij me oma gaan kijken in de kist, ik as er helemaal van overtuigt datik dat graag wou en ben duz ook gaan kijken, toen schrok ik best wel en drong het voor het eerst tot me door dat me oma dood was en moest ik eindelijk un keer huilen!
ik had nog nooit iemand dood gezien maar ze lag er mooi bij!

wel wou i khaar daarna gelijk niet emer zien, en vanogtend kon ik ook nog ff naar haar kijken als ik, en hoe seker ik gister wist dat ik er niet meer naar wou kijken, ging ik vandaag tog weer!
ik was er nu wel aangewend hoe ze eruit sag en vond het minder moeilijk!
daarna hebben ik me broer, ouders en opa samen de kist gesloten en vervolgens met de volgauto's naar een zal bij het begraafplaats!

daar was iedereen al, in totaal tog nog bijna 30 mensen, dat vond ik nog vrijveel aangesien wij een superkleine familie hebben en me opa en oma weinig kennisen hebben, de helft kende ik dan ook niet van hun!

daarna liepen we met sijn alle de zaal in er werd er muziek gedraaid, daarna sprakeen vrouw en toen me papa weer muziek en toen las ik me gedichtje voor( jah tog nog gelukt die te maken..) en daarna sei me broer nog wat en toen sloot die vrouw het weer af, weer musiek en mogt iedereen nog langs de kist lopen!

deed me tog wel heel veel meer dan ik had verwacht, vooral omdat ik de laatste dagen er niks bij had gevoelt, amar tot ik haar zag liggen toen besefde ik pas wat dood sijn is!

nou nu weer lekkr thuis!

kusss kirsten!
Citeren25.10.20060 likes
heyyy Kirsten,
gelukkig maar dat je, je emoties toch hebt gehad.
toch niet niets he dat iemand dood gaat, al heb je er geen grote band mee gehad.
en idd ik heb dat ook altijd, kijken en dan dringt het pas tot me door dat diegene echt dood is. alsof je anders diegene nog kan tegen komen
knuffel en toff dat je gedicht nog is gelukt ook...

kusss feye
ps: enne nog bedankt voor je lieve gedicht he, beetje laat sorry
weet het wel enorm te waarderen en wauwww kon ik maar dichten blijft bij de 5 december prut die ik in elkaar frubel dan
bye bye spreek je weer kussie
Citeren25.10.20060 likes
kirsten iedeer een doet het op ze eigen manier. soms meteen verdriet soms later. en niet iedereen brult hartverscheurend. doe het gewoon lekker op je eigen manier en tempo
2

Adverteer hier