Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

dit zou ik willen doen

Advertise here!!

Citeren15.08.20060 likes
ik zou die vent,die die hond met een hamer op zijn kop heeft geslagen,en dat dier 7x met een mes heeft gestoken....
EEN PAAR KEER FLINK TEGEN ZIJN BALLEN WILLEN SCHOPPEN........
Citeren16.08.20060 likes
zal het zelfde doen wat ie met die hond dee tering gekken die dat doen
Citeren16.08.20060 likes
tjee wat een klootzak heb het gezien,nou kom maar hier met die vent,kleed hem poedelnaakt uit bind hem dan vast met gesreide armen en benen maakte over zijn hele lichaam sneedjes met een scheermesje,en dan zout en pepper op de wondjes gooien voelt hy ook wat pijn is xxx peetje
Citeren16.08.20060 likes
waar gaat die over.... heb iets gemist geloof ik
Citeren16.08.20060 likes
is dat alles wat je zou doe pfff zwak hoor heb veel meer voor hem in petto

Advertise here!!

Citeren16.08.20060 likes
MRAMM......jij als vrouw weet niet hoe pijn het doet als je een schop,tegen die dingen krijg..............en als dat een paar keer moet,ga je al zweten bij de gedachte dat het gaat gebeuren..
Citeren16.08.20060 likes
Citeren16.08.20060 likes
als je zo iets met een hond doet, idd laat het hem ook eens overkomen!!!
maar weetje mensen worden hier zo boos om( en terecht natuurlijk) maar wat ik dan niet snap dat er zoveel zijn die wel vlees eten, die dieren worden ook mishandeld, en vermoord alleen omdat sommige wat vlees willen eten, dat is precies hetselfde als bij die hond, even erg duz!!!! laat die beesten dan ook in leven, en vecht ook voor hun!!!

kuss kirsten!
Citeren16.08.20060 likes
ik zou hem buiten ophangen met die sneetjes in zijn lichaam en de raven en de kraaien hem op laten pikken
groetjes gewoondave
Citeren16.08.20060 likes
ik wil je heel graag helpen.

te triest voor woorden!

Adverteer hier