16.08.20060 likes
Je kunt haten wat iemand doet!!!!!
Maar je mag nooit de persoon zelf haten...
Beste allemaal denk er eens over na.
.
Maar je mag nooit de persoon zelf haten...
Beste allemaal denk er eens over na.
.
Advertise here!! |
16.08.20060 likes Je kunt haten wat iemand doet!!!!!
Maar je mag nooit de persoon zelf haten... Beste allemaal denk er eens over na. . |
17.08.20060 likes ja hier kunnen we idd over brainstormen.....
ik denk dat ik r toch een andere mening over heb ![]() ![]() ![]() |
17.08.20060 likes je hebt ergens wel gelijk, en met die zin kun je alle kanten op,
ik haat wel iemand maar idd om de dingen die hij doet/heeft gedaan, dus wat haat ik nu? de persoon of zijn daden? een persoon kan veranderen, de dingen die hij heeft gedaanzijn geweest... kuss kirsten! |
17.08.20060 likes het blijft immers de gedachtengang van die persoon... |
17.08.20060 likes jah amar de gedachtengang van iemand kan veranderen he!
iedereen maakt weleens fouten in zijn leven, en zo kan ook iedereen veranderen, daarvoor hoef je de persoon nog niet te haten... tuurlijk als die genen nooit veranderd dan kan je hem mischien haten, amar ook voor de dinegn die die gene heeft gedaan zal een reden zijn... kuss kirsten! |
Advertise here!! |
17.08.20060 likes je kan iem. haten op t moment dat iets ergs heeft gedaan... dat die pers. daarna verandert is positief maar doet niet af aan t feit dat die pers. de ellende al veroorzaakt heeft. En dus haat heeft veroorzaakt. |
17.08.20060 likes Haten is een heel groot woord
en iets wat eigenlijk niet hoort In plaats van die ander te haten kun je er ook samen over praten Sommige mensen kunnen dit niet en dat doet soms pijjn en verdriet Je kan het iemand wel vergeven zodat je weer verder kan gaan met je leven . |
18.08.20060 likes erg mooi frank, en je hebt wel gelijk vind ik!
eigenlijk hoor je niemand te haten, amar dat is soms moeilijk, soals i kal sei haat ik wel iemand, altans de dingen die die gene heeft gedaan en doet, en praten daarmee gaat helaas niet, maar je kan het wel laten rusten, achter je laten en die persoon self oo keens heel anders gaan bekijken, alsof het de eerste keer is dat je die gene ziet, je kijk sal dan echt wel verandere, want kleine dingen die die doet zou je dan niet erg vinden, vaak gaat het om meerdere dingen bij elkaar die het doen, en alles apart is minder erg! en of je dan nog haat als je alles apart bekijkt, ik denk het niet! teminste ik niet... kusss kirsten! |