Citeren08.06.20110 likes
klaag dak zo verkouden ben
maar vooral klaag ik over het feit dat dat pas erg word als je gaat liggen en wil gaan slapen
maar vooral klaag ik over het feit dat dat pas erg word als je gaat liggen en wil gaan slapen

Advertise here!! |
Citeren08.06.20110 likes klaag dak zo verkouden ben
maar vooral klaag ik over het feit dat dat pas erg word als je gaat liggen en wil gaan slapen ![]() ![]() |
Citeren08.06.20110 likes ik klaag over het feit dat ik teveel dingen heb gepland vandaag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren08.06.20110 likes ![]() |
Citeren09.06.20110 likes koffie dan mot je vandaag maar even gaan hamsterennnnnnnnnn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.06.20110 likes ow ik klaag dat ik naatjes nummer niet heb
en bonn dan klaag ik over het winkelen ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.06.20110 likes ik klaag even niet......heb namelijk even niets te klagen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.06.20110 likes Ook niet over mij, Bonn?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Klaag ff over sommige mensen in het verkeer. waarom hebben die altijd zo lang werk, als ze voor een stoplicht staan, en die op groen springt, om dan weg te rijden.? |
Citeren10.06.20110 likes ![]() ![]() |
Citeren10.06.20110 likes ik klaag ff over koffie want die hoofdjes lijken wel op bietjes en die zijn niet meer vertrouwd door die ehec bacterie ![]() |
Citeren10.06.20110 likes mramm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nee freek heb ook niets te klagen over jou, heb ik helemaal geen redenen voor. ![]() ![]() ![]() Volgens mij weet de mentor allang of ze geslaagd is of niet.........het is zo zenuwslopend..... ![]() |