Citeren03.05.20110 likes

goed zo hpelyk tot gauw dan
Advertise here!! |
Citeren03.05.20110 likes ![]() goed zo hpelyk tot gauw dan |
Citeren03.05.20110 likes ik heb even niets te klagen ![]() ![]() |
Citeren03.05.20110 likes Nah dan klaag ik maar eens als Bonn niks heeft.
Dan klaag ik maar dat ik veels te vast heb geslapen en daardoor 2 uur later op ben gestaan als dat moest ![]() |
Citeren03.05.20110 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar ik heb nu wel even wat te klagen, kreeg net telefoon dat we pas om 12.00 kunnen beginnen met werken omdat er heeeeeeeeeeeel veel post is ![]() |
Citeren03.05.20110 likes Heel veel post? hoe kan dat nou? Zoveel hebben wij niet hoor ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren03.05.20110 likes wij hebben nu de veronica gids erbij, en gewoon veel post, weet ook niet hoe het kan, maar ben lang bezig geweest en ben blij dat ik klaar ben, en ja is waar dat we wel moeten klagen, dus ik klaag over jou nen, dat ik geen knuff van je krijg ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren03.05.20110 likes jaaaaaaaaaa jullie de veronica gids!!!! je hebt mn hele dag, week, maand en jaar weer goedgemaakt!!!!! hoi hoi, joepieeeeeeeeeeee knuffffffffffffff kusssssssssssss
O ja iets te klagen... uhm... dan klaag ik ff over die stomme brug hiero waar niet tegenop te fietsen valt ![]() |
Citeren04.05.20110 likes waarom ben je zo blij dat wij de veronica gidsen nu hebben dan?
Maar inderdaad, ik heb nu op dinsdag, woensdag en donderdag de gidsen, dus meer post, en meer tassen...............maar om daarover te klagen, nee hoor, ben helemaal blij joepieeeeeeeee ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren04.05.20110 likes Nou ik ben bij DHL weggegaan vanwege die stomme gidsen, kreeg superveel post met die gidsen erbij en moesten huis aan huis die kaartjes lopen, ben geen reclamebezorger ![]() Ik kan namelijk wegens lichamelijke klachten niet huis aan huis lopen ![]() Zag het al gebeuren dat de gidsen naar Sandd kwamen waardoor ik ook daar zou moeten stoppen omdat het te zwaar zou worden.. Vandaar dat ik blij ben ![]() Kusssss knuffff enne.. goedenmorgen ![]() |
Citeren04.05.20110 likes lieve nen,
dat begrijp ik heel goed, dus jij blij en ik blij, zijn we samen blij ![]() ![]() ![]() ![]() |