Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

de klaagmuur

Advertise here!!

Citeren03.05.20110 likes
rockkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
goed zo hpelyk tot gauw dan
Citeren03.05.20110 likes
ik heb even niets te klagen
Citeren03.05.20110 likes
Nah dan klaag ik maar eens als Bonn niks heeft.
Dan klaag ik maar dat ik veels te vast heb geslapen en daardoor 2 uur later op ben gestaan als dat moest
Citeren03.05.20110 likes
is toch ook weleens lekker nen om wat langer te slapen, ik was er vanochtend al om 5.55 uit, mijn dochter had me geroepen want die ging om 6.45 op de fiets naar haar werk, en had haar gevraagt om mij te roepen, maar zo vroeg hoefde ook weer niet
Maar ik heb nu wel even wat te klagen, kreeg net telefoon dat we pas om 12.00 kunnen beginnen met werken omdat er heeeeeeeeeeeel veel post is
Citeren03.05.20110 likes
Heel veel post? hoe kan dat nou? Zoveel hebben wij niet hoor maar het kan altijd nog minder.. krijgen nu de troep van dhl er ook bij (klaag topic he, dus moet toch ff klagen )

Advertise here!!

Citeren03.05.20110 likes
wij hebben nu de veronica gids erbij, en gewoon veel post, weet ook niet hoe het kan, maar ben lang bezig geweest en ben blij dat ik klaar ben, en ja is waar dat we wel moeten klagen, dus ik klaag over jou nen, dat ik geen knuff van je krijg
Citeren03.05.20110 likes
jaaaaaaaaaa jullie de veronica gids!!!! je hebt mn hele dag, week, maand en jaar weer goedgemaakt!!!!! hoi hoi, joepieeeeeeeeeeee knuffffffffffffff kusssssssssssss

O ja iets te klagen... uhm... dan klaag ik ff over die stomme brug hiero waar niet tegenop te fietsen valt
Citeren04.05.20110 likes
waarom ben je zo blij dat wij de veronica gidsen nu hebben dan?
Maar inderdaad, ik heb nu op dinsdag, woensdag en donderdag de gidsen, dus meer post, en meer tassen...............maar om daarover te klagen, nee hoor, ben helemaal blij joepieeeeeeeee
Citeren04.05.20110 likes
Nou ik ben bij DHL weggegaan vanwege die stomme gidsen, kreeg superveel post met die gidsen erbij en moesten huis aan huis die kaartjes lopen, ben geen reclamebezorger
Ik kan namelijk wegens lichamelijke klachten niet huis aan huis lopen
Zag het al gebeuren dat de gidsen naar Sandd kwamen waardoor ik ook daar zou moeten stoppen omdat het te zwaar zou worden.. Vandaar dat ik blij ben

Kusssss knuffff enne.. goedenmorgen
Citeren04.05.20110 likes
lieve nen,

dat begrijp ik heel goed, dus jij blij en ik blij, zijn we samen blij

Adverteer hier