Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

de klaagmuur

Advertise here!!

Citeren16.02.20110 likes
koffie En ik klaag ook maar even niet, schiet je niets mee op
Citeren16.02.20110 likes
Inderdaad, waarom moet er altijd geklaagt worden?

Daarom klaag ik nooit.......

Hey Bonneke....... lekker bakkie koffie
Citeren16.02.20110 likes
nou ik klaag ff met rock mee
Citeren16.02.20110 likes
lekker freek koffie, maar ik moet wel heel erg lang wachten op je bakkie koffie, daarover klaag ik bij deze
Citeren16.02.20110 likes
ik klaag ff omdat ik al dat geklaag over niets weten te klagen toch wel erg beklagelijk vind

Advertise here!!

Citeren16.02.20110 likes
Ik klaag omdat mrammetje klaagt dat hij niks te klagen valt en dat hij wel wilt dat er wat te klagen valt

Ik klaag ook over Bonneke omdat ze tegen freak klaagt dat ze erg lang op een bakie koffie heeft moeten wachten!

zoooww weer effe genoeg geklaagt.. nog iemand?
Citeren16.02.20110 likes
ff klagen dat de zon weer weg is poffer!
en ik klaag over diox dat ze klaagt over het feit dat anderen niks te klagen hebben
Citeren16.02.20110 likes
dan klaag ik over dat rocknchick klaag over dat ze zon weer weg is én ik klaag over het feit dat zij klaagt dat ik klaag omdat anderen niks te klagen hebben. Pofferdorie wat een geklaag!!!!
Citeren16.02.20110 likes
ik klaag nogmaals over diox deze keer omdat ze klaagt dat me cam het nog niet doet en omdat ze over mij klaagt dat ik klaag dat zij klaagt dat er niks te klagen valt!zo Ha!

snappie het nog
Citeren16.02.20110 likes
Ik klaag omdat rock klaagt dat ik klaag over dat de cam het nog niet doet van rock, en ik klaag omdat zij klaagt, dat ik klaag dat rock klaagt dat ik klaag dat er niks te klagen valt (volgensmij klaag ik nogal veel!!!)

Enne.. ik klaag ook even omdat mijn hele dag vandaag aan het klagen is.. enne wat klaag ik verder?? nu even niks.. whahahah

Adverteer hier