Citeren28.12.20100 likes
wie word er lid van babsie,s fan club je hoef alleen maar in teschrijven en op zijn tijd hoor je haar ook hier
3D kaarten
Advertise here!! |
Citeren28.12.20100 likes wie word er lid van babsie,s fan club je hoef alleen maar in teschrijven en op zijn tijd hoor je haar ook hier
3D kaarten |
Citeren28.12.20100 likes babba's fanclub.. Ikke wordt lid!!!!
|
Citeren28.12.20100 likes Neu ik hoef niet lid te worden, kost me vast pallets vol met grove franse mosterd |
Citeren28.12.20100 likes
mag het niet zeggen maar ik ben al een stiekeme fan van babsel... zitten al vaak te vunzen dus stttttttt.... o_- |
Citeren04.01.20111 likes al 2 leden
|
Advertise here!! |
Citeren04.01.20110 likes Mag ik ook lid worden babs,,van je fan cluppie??
|
Citeren05.01.20110 likes een fanclub voor mevrouw bolletje
sorry dat is geen lolletje ze kruimelt wat af met al dat beschuit en roept dat heel hard bolletje beschuit. mevrouw bolletje wanneer gaat dit is stoppen en kom je bij mij aankloppen om lid te worden van de verkade club kom op kaat hup hup hup |
Citeren05.01.20110 likes Xaaf en Freek,welkom En voor onze Caat: Ook Verkademensen mogen lid worden van mijn fanclub en een drankje komen drinken in de Babsiebolletjespub Gezellig keuvelen over beschuit en dat bolletje beschuiten geven een knapperend geluid Caat ik mag je zeer zeker wel dus bij deze luid ik de fanclubbel nog een rondje voor ons twee dat we toosten op je lidmaatsschap hier dat doet me een groot plezier Ik denk dat ik dan maar lid ga worden van de Verkadefanclub-orde Produkten van Bolletje en Verkade Zijn beiden niet te versmaden Caat bij deze van harte welkom geheten en laten we verder alles vergeten We eten gezamelijk beschuit of het van Bolletje of Verkade is maakt niet uit |
Citeren05.01.20110 likes hahahaha super
|
Citeren28.01.20110 likes Laat ik ook maar eens lid worden Greetz Elix We Kletsen.com |