|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hallo allemaal
vanavond hadden jullie het weer over het chatuitje,
miss is dit een idee,omdat er ook mensen zijn die anders niet kunnen gaan
als er iemand is die een grote schuur of sow heeft het daar houden en dan iedereen iets mee brengen,Amerikaanse fuif dus,of een grote picnick,lijkt dit jullie iets ,en wie heeft een grote schuur?
groetjes marie |
Anonymous Undefined 65739 berichten wel een leuk idee marie !!!!!!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx amber |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik ben voor, Marie, en ik spreek namens mijzelf, en (natuurlijk) Moekie. Nu moeten we alleen nog ff op zoek gaan naar een geschikte lokatie, maar dat gaat helemaal goedkomen!!!!!!
We wachten de reacties ff af, en ik hoor nog wel van je....
Groetjes, en het allerbeste voor jou en Inge, van mij, en mijn lieve Moekie toegewenst!!!!!!
Jaco en Moekie XXXX |
Anonymous Undefined 65739 berichten Heel goed bedacht Marie.
Maar ja, wie o wie heeft er de ruimte??
groetjes cats |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten hey marie ....ja moeten we zeker doen, jammer weet zo ook geen schuur of zoiets, maar er komt vast nog wel wat uit....joepie een chatuitje!!
groetjes wonderfull |
the moon Undefined 61 berichten ik weet wel iets lijkt het jullie laat dan iets weten grtz |
Anonymous Undefined 65739 berichten alles is goed moon :P als het maar een chatuitje is waar iedereen naar toe kan zowel auto als openbaar vervoer lieve groetjes shirley |
Anonymous Undefined 65739 berichten nou shirley ik moet ook kijken hoe ik er kom,valt toch wel een mouw aan te passen toch |
Anonymous Undefined 65739 berichten hm een loods bij moon achter zn huis lijk me heel leuk wie nog meer
|
|