|
|
|
als je bij persoonlijk kijkt zie je daar een berichtje staan of anders via de mail
oeps shir ben jouw vergeten denk ik omdat ik alleen mail adres van je dochter zo snel zat staan  maar jij hebt alles al van me hahahahahh |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik zie ook niks staan, maar waarschijnlijk heb je dat naar tess haar mail gestuurd mram?
groetjes & xxxxxsjes
nice |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi hoi
ik wil jullie toch een leuk chatuitje wensen, veel plezier en we horen hoe het is geweest
|
vrouwtje_47 Undefined 921 berichten miriam ik heb niks ontvangen en ron ook niet
dikke kussssssss peetje |
Anonymous Undefined 65739 berichten Tess heeft je mailtje ontvangen mram.
groetjes & xxxxxsjes
nice |
|
ok nice
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Hallo Allemaal,
Voor degene die vanuit het zuiden of België via Rotterdam naar het chatuitje gaan. Komend weekend is de hoofdrijbaan van rijksweg A16 bij Rotterdam afgesloten voor alle verkeer. Je kunt wel via de parallelbaan, maar hou dan rekening met eventuele files. Als je niet het risico wil nemen om in een file te komen staan volg dan vlak voor Rotterdam de borden Europoort (A15). Blijf deze rijksweg volgen en volg vervolgens de borden Den Haag. Na een 15 a 20 km krijg je de afslag richting Den Haag. Blijf de borden Den Haag volgen en na verloop van tijd krijg je vanzelf weer de borden Amsterdam.
groetjes & xxxxxxsjes
nice |
wow heb een tomtom
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heb jij een tomtom waarbij file's vermeld of omleiding worden aangegeven mram?
groetjes & xxxxxsjes
nice |
nee heb jouw toch nice
|
|