Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

chatuitje 16 juni hoorn

Advertise here!!

Citeren08.06.20070 likes
met je kont afvegen zeker.......druk???

ja daar heb je veel werk aan.
Citeren10.06.20070 likes
zou iedereen zo veel mogelijk voor zijn eigen bed willen zorgen dus luchtbed of stretcher mee heb er hier ook wel een aantal maar niet genoeg voor iedereen . ook kussen en denken graag zelf mee nemen.

en zou iedereen ff door kunnen geven hoelaat ie ongeveer komt. ik er s'morgens niet want xena heeft peanutbal wedstrijd. en zou vervelend zijn als je voor vaste deur zou komen te staan.
Citeren10.06.20070 likes
mram is er al gezord voor de asbestpakken na de berichten net voor weekend uit hoorn zijn verspreid school gesloten wegens asbest
hahahaha

visser
Citeren10.06.20070 likes
uurtje of 4 smiddags?
Citeren10.06.20070 likes
Wij zullen rond een uur of 4/5 er pas zijn. Van te voren moeten we er eentje bij opa brengen en daar wilden we rond een uur of 2 zijn.

Advertise here!!

Citeren11.06.20070 likes
Hallo, ik ben al wezen kijken Waar? het Percies nou was,
met watse bedoelde met ut Chatuitje...

Zag wel dat Mramm ff visite had van der buurvrouwke`s ..
Citeren11.06.20070 likes
ben je gaan stalken sub
Citeren11.06.20070 likes
het spijt me, maa rik heb besloten dat i kniet kom, niet dat ik niet wil in tegendeel zelf, kij ker echt al weken naar uit...lijkt me fantastisch julli te ontmoeten of weer terug te sien!

maar ik red het niet daarheen te gaan, is nogal een eind van hier en de reis alleen al zou te vermoeind zijn, verder heb i ksteds meer angst en hyperventilatie aanvallen per dag en eten schiet ook niet op...
daar help ik mezelf niet bij om dus sown reis te maken en te feesten, en jullie ook niet!

ik wens de gene die wel gaan heel veel plesier en ik hoop er de volgende keer wel bij te kunnen zijn!

kusss,
kirsten
Citeren11.06.20070 likes
jammer kirsten maar er komen nog veel meer chatuitjes en dan gaan we je zeker ontmoeten
Citeren11.06.20070 likes
Tis officieel nu we hebben geen oppas voor de kleine man

Als niemand het een bezwaar vind dan wilden we s'middags ff komen met de kleine dan en dan vroeg in de avond weer naar huis. Anders houd het voor ons ook op en wachten we wel op het volgende uitje.

Groetjes Nice en Tess xXx

Adverteer hier