Citeren02.03.20060 likes
lieve mensen geef je op in het vorige bericht of je wil slapen op een zaal/kamer ook de gene waar van ik het al weet dan kan ik gaan kijken wat de kosten worden
groetjes shirley
groetjes shirley
Advertise here!! |
Citeren02.03.20060 likes lieve mensen geef je op in het vorige bericht of je wil slapen op een zaal/kamer ook de gene waar van ik het al weet dan kan ik gaan kijken wat de kosten worden
groetjes shirley |
Citeren02.03.20060 likes hoi hoi shirley
dat maakt ons niet uit zaal of kamer we passen ons aan ![]() hahahaha hoor het wel ook names heliber ![]() liefs wonder |
Citeren02.03.20060 likes Kamer lijkt mij persoonlijk wel gezelliger, uitgaande van de vorige keer in Utrecht ![]() Weet alleen nog niet of ik vrijdags of zaterdags kom, ivm o.a. oppas voor mijn 3 poezen enzo, maar dat laat ik zo spoedig mogelijk weten hoor!!! Jonckheere Jaco groet U en de Uwen... |
Citeren02.03.20060 likes hoi ![]() kamer/zaal dit omdat ik niet weet met hoeveel we slapen mss teveel op een kamer dan word het een zaal groetjes shirley |
Citeren03.03.20060 likes is leuk met een aantal op zaal maar zet er een opzichter bij die de snurkers een por geeft groeten visser |
Advertise here!! |
Citeren03.03.20060 likes dat zal een zooitje worden
.... ![]() |
Citeren03.03.20060 likes was het de vorige keer al Angelz, in Utregggg hahahahahaha.....
Ocaj |
Citeren09.03.20060 likes oke dit word de vaste lijst uiterlijk tot 15 maart op te geven om te slapen
wonderfull slapen heliber slapen jaco zaterdag slapen mamavanvijf slapen cats4ever slapen shirley slapen mrammetje vrijdag slapen freshprince43 slapen waters vrijdag slapen |
Citeren09.03.20060 likes mram vrijdag slapen |
Citeren09.03.20060 likes freshprince blijft ook slapen |