Citeren31.05.20120 likes
fly ik feliciteer je nog maals omdat het andere felicitatie topic voor jou wat ik had gemaakt is verwijderd.
ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.
ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad.
Advertise here!! |
Citeren31.05.20120 likes fly ik feliciteer je nog maals omdat het andere felicitatie topic voor jou wat ik had gemaakt is verwijderd.
ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad. |
Citeren31.05.20120 likes thanks carin, was een leuke dag en thanks voor diegene die mij gisteren ook gefeliciteerd hebben... alleen spijtig, dat ik ze niet meer kan na lezen...
miste wel gisteren ad met bloemen voor de deur zoals hij zei ![]() o_- |
Citeren31.05.20120 likes Anniek,
Nogmaals gefeliciteerd! Het is heel vreemd dat je topic verwijderd is!! Ik ben benieuwd wat je als cadeau in de kip doet! Kuss knuff |
Citeren31.05.20120 likes lieve but!
ik hoop dat je dag een beetje geweest is zoals jij zou willen en dat je vandaag een mooi kado kan uitzoeken! dikke kussen en heel veel liefs leen en de meiden |
Advertise here!! |
Citeren31.05.20120 likes oh en degene die t topic verwijdert heeft is nie goed snik:P |
Citeren31.05.20120 likes But nogmaals van harte dan, ik las al dat je een leuke dag hebt gehad. Veel liefsss van Ron en mij. |
Citeren31.05.20120 likes lieve But, ook nogmaals van harte gefeliciteerd !!
kussknuff Vos en Twink |
Citeren31.05.20120 likes Ik blijf niet aan de gang met feliciteren ![]() ![]() ![]() |
Citeren31.05.20120 likes butt,,, nogmaals gefeliciteerd
hoef je niet meer te vragen of je leuke dag gehad hebt, want dat heb ik al gelezen ![]() |