|
|
|
halloow, misschien een stomme vraag maar heeft iemand een tip tegen die bultjes die je kan krijgen naar het scheren vooral bij de oksels en bikinilijn! soms wordt je er gek van haha...
bedankt in elk geval! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Jazeker wel, heb ik een tip voor je Carmen, NOOIT tegen de haren inscheren, en altijd zorgen voor een scherp mesje. En voldoende scheerschuim gebruiken, bv met Aloe Vera (die de huid verzacht)
Succes ermee, Jaco |
Anonymous Undefined 65739 berichten jaco heeft ervaring zo te lezen
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja carmen niet tegen de haren in scheren,..... maar met de groei van de haren mee,.... enne als het niet lukt,.. ik bied mij vrijwillig aan
|
Anonymous Undefined 65739 berichten euhh ,.... streepje,... grasmatje,.. lijntje,... pijltje of kaal?? 
|
|
kip31 Undefined 680 berichten ik wil een superman teken toppie  kippie |
Anonymous Undefined 65739 berichten ok,.... kan,..... euhhhh waar moet ik zijn?? of bestaan er ook heeeeele lange scheermesjes???
kussss voor kip |
hahha nou bedankt hey! zal is even gaan proberen... het enige wat mij van tips rest is eigenlijk nog meer schuim gebruiken maar dat doen we dan ook! |
Anonymous Undefined 65739 berichten doen WE dan ook???? dus ik mag je scheren???lol |
Anonymous Undefined 65739 berichten Nou Miffy, ik ben een man he?  en die hebben baardgroei, en dat is niet fijn als je tegen de haren inscheert hahahahaha (en auw auw auw ook) dat kriebelt als de tering hahahahahaha....
Gegroet, Jaco |
|