19.12.20050 likes
Aan alle van de klets ... hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar !!!
wenst jullie vrolijke kerstnoot.....
wenst jullie vrolijke kerstnoot.....
Advertise here!! |
19.12.20050 likes Aan alle van de klets ... hele fijne feestdagen en een gelukkig en gezond nieuwjaar !!!
wenst jullie vrolijke kerstnoot..... |
20.12.20050 likes hallo lieve chatvrienden,
wens jullie allen een knallend en sprankelend oud en nieuw. heel veel liefs en gezondheid in het nieuwe jaar. dat het een succesvol jaar mag worden. en een gezellig kerstfeest, voor iedereen. dikke kus cats |
20.12.20050 likes hoi hoi allemaal
Hele fijne kerstdagen met zijn alle. ik hoop dat jullie ervan gaan genieten, net als dat ik dit jaar weer ga doen. Vorigjaar was er voor mij geen kerstidee en niks om het voor te vieren, maar ik heb mijn geluk weer gevonden ![]() ook jullie heel veel geluk, liefde en gezondheid in het nieuwe jaar maak er wat van!!! kussssssssssssssssss bar |
20.12.20050 likes lieve kletsers
ook namens mij fijne festdagen gewenst en een gezond nieuwjaar lieve groetjes shirley |
20.12.20050 likes hallo allemaal
prettige kerstdagen gewenst en een hel gelukkig en gezond 2006 |
Advertise here!! |
20.12.20050 likes hoi voor alle lieve mensen,
fijne feestdagen...en veel liefde en gezondheid voor 2006 kus en knuffels Feye en we kletsen ook in 2006 weer vrolijk verder!! |
20.12.20050 likes Lieve lieve mensen, ik wens jullie bij deze, uit het diepste van mijn hart en ziel, het aller ALLERbeste toe voor het aankomende 2006, hoop dat jullie Hemels geluk en eeuwige liefde mogen vinden (in zoverre dat jullie dat nog niet hebben) en dat jullie gezond zullen blijven, want ik wil nog lang van jullie kunnen genieten....
Fijne feestdagen, en een heeeeeeeel erg voorspoedig 2006!!!! Kusss Jacootje |
20.12.20050 likes En Bar, ja, ik heb mijn geluk ook weer gevonden...voelt zo Hemels mooi en heerlijk... |
20.12.20050 likes ik wens iedereen een heel fijn nieuw jaar met veel geluk en ik hoop dat al jullie dromen uit zullen komen!!! en dat jullie hier natuurluk wel gesellie blijven kletsen he!
kus kirsten! |
21.12.20050 likes hoi kirsten
ik miste je al ![]() |